لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، بخوانیم، بسنجیم و داوری کنیم؛ بخش نوزدهم

0
7185

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

” … و چون اهریمن نابکار چیره گردد، صد گونه، هزار گونه، ده هزار گونه دیو از تخمه خشم و کین بر ایرانشهر فرمان رانند و آزادگی و مردانگی و بزرگمنشی و بهکیشی و راستی و شادی و همه نمادهای اهورائی را تباه کشانند و با درندگی و ستمگری و تبهکاری، همه چیز را بسوزانند و نابود کنند …” اوستا، بهمن یشت

پس از دور جدید ترور و تخریب سیستماتیک رهبران، فعالان شناخته شده جریان های مخالف جمهوری اسلامی، هرگز فعالیت جدی علیه آن در اروپا توسط اپوزیسیون شکل نگرفت! بخشی از فعالیت جمهوری اسلامی در خارج و بویژه آلمان را در زیر مرور مینمائیم:

  • همواره مرکز اسلامی هامبورگ و مسجد امام جعفر صادق در برلین و مرکز اسلامی برلین بطور انحصاری در اختیار وزرات اطلاعات و حزب الله جمهوری اسلامی قرار داشته است و جمهوری اسلامی نیز سعی داشته تا نفوذ خود در مساجد اتباع کشورهای دیگر از جمله: ترک، لبنانی و افغانی ها را گسترش دهد! آنهم با پرداخت های نقدی و هنگفت به آنها یا افراد کلیدی گرداننده تا بتواند آنها را به زائدههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی تبدیل نماید.
  • جمهوری اسلامی از موسسات پوششی مختلف در آلمان برای فعالیتهای جاسوسی، تخریب و تروریستی استفاده می نماید و در کنار آن با راه اندازی شرکت های واردات و صادرات و حتی مغازههای کوچک نفوذ خود را از طریق مدیران، گردانندگان و گاها کارمند و کارگران وابسته به واجا یا در رابطه با این افراد بسط میدهد.
  • ارسال دانشجو برای سازماندهی شبکه های اطلاعاتی، فرستادن افراد حزب اللهی از ایران و کشورهای همگام بطور نمونه لبنان!
  • اعضای تیم ضربت تا حد ممکن ساکن آلمان میبایست باشند تا لازم نباشد بعد از اجرای تخریب و ترور فرد یا افراد از کشور گریخته یا خارج شوند و در واقع رد آنها در مرزها باقی می ماند.
  • این افراد توسط تیم شکار آنها تهیه شده و بسیار دیده شده به خانه های خود دعوت و با پرداخت هزینه های زندگی یا قسمتی از آن و آنهم بصورت نقدی برنامه های خود را اجراء نمایند.
  • از اتومبیل های کرایه ای برای پیشبرد کارهایشان استفاده نمی کنند!
  • نفوذی ها و جاسوسان مستقیم با تیم عملیات ارتباط ندارند و حتی نمیتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند!
  • بسیاری از این افراد که تعدادشان هم کم نیستند، مشاغل دولتی و رسمی ندارند و در اقصی نقاط آلمان برای پیشبرد کارها در زمانهای خاص پراکنده اند.

ادامه مطلب تا ساعاتی دیگر

برای خواندن مطلب قبلی در همین رابطه

تصویر وام گرفته از تاربرگ صدای آمریکا