علی‌نژاد غرامت ۳/۳میلیون را با رژیم شریک است!؟ بقلم حمید جباری

0
784

سکوت رژیم حاکم ایران در برابر رای دادگاه فدرال کارولینای آمریکا مبنی بر پرداخت۳/۳میلیون دلار غرامت به معصومه علی‌نژاد بابلی از اموال بلوکه شده ایران در آمریکا در پرونده‌ای که بنام آزار و اذیت خانواده مزدور صادراتی اصلاح طلب‌ها عنوان شده است، جای هزاران سؤال بی‌پاسخ در ذهن مردم تداعی می‌کند!؟

در کجای دنیا یک حکومت با خانواده یکی از عناصر به ظاهر مخالف خود را در آغوش می‌گیرد؟ مینا علی‌نژاد خواهر معصومه یکی از فرماندهان بسیج شهر بابل، پدر و مادرش نیز با علامت ظاهری پای ثابت تمام راهپیمایی‌های حکومتی هستند!؟

علی‌نژاد سال ۲۰۰۹ با ویزای مأموریت در پوشش خبرنگار از ایران خارج شد و به لندن رفت! تمام مراحل اخذ ویزا، پذیرش دانشگاه در انگلستان را مهدی هاشمی رفسنجانی برهمانی فرزند اکبر انجام داد!

معصومه علی‌نژاد در منزل پسر اکبر رفسنجانی اقامت داشت و در تمام مدت اقامت خود در انگلستان در رابطه تنگاتنگ با مسعود بهنود، عطاالله مهاجرانی و اکبر گنجی مهره‌های تأثیرگذار اصلاح‌طلبان و حلقه نزدیکان محمد خاتمی و رفت و آمدهای چندباره مهره صادراتی فرزندان اکبر رفسنجانی به ایران با آن حجاب مضحک کلاه بر سر و شرکت در جلسات و همایش‌های سبزهای طرفدار میرحسین موسوی و حتی تا این اواخر سینه چاک دادن‌هایش برای کشاندن مردم به پای صندوق رای برای انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن فریدون (حسن روحانی ) روباه بنفش، همه و همه نشان‌های خوبی است تا آن طیف مردم ناآگاه که به اهداف و نیت شوم این شارلاتان و کاسب خون مردم ایران پیش از پیش مطلع شوند!؟

البته علی‌نژاد تمام اکانتهای مجازی خود را که تا دوران ریاست جمهوری حسن روحانی برای رژیم ملاها تبلیغ میکرد حذف کرده و حساب‌های جدید باز کرد، اما در عصر اطلاعات با آرشیو و اسکرین شاتها چکار کند!؟

واقعآ نمی دانیم قاضی دادگاه مربوط با استناد به کدام اسناد و شواهد چنین حکمی را صادر کرده است!؟

آیا فیلم حضور خانواده معصومه علی‌نژاد را در راهپیمائی ۲۲ بهمن یا روز قدس نشان قاضی ناآگاه داده‌اند؟

هیچ بعید نیست قاضی دادگاه هم در این وسط منفعتی داشته باشد و سهم خود را از طرفین این خیمه شب بازی دریافت کند!؟

تا آنجائیکه مطالعه کردیم و در طی این سالهای شوم رژیم حاکم ایران شاهد بودیم، سران قدرت به کوچک و بزرگ خانواده و حتی بستگان درجه دو یا سه برخی از مخالفین خود در اپوزیسیون رحم نمی‌کند!کار در نهادهای دولتی ممنوع، ممنوعیت از معاملات و کلیه امور انتقال اموال منقول و غیرمنقول، محرومیت از تحصیل در سطح عالی و بسیاری از آزار و اذیت آشکار و پنهان که نمونه‌های بسیاری از آن را در طی ۴۵ سال دیده‌ایم!

حال چطور می‌شود مینا علی‌نژاد بابلی فرمانده ارشد بسیج شهر بابل است و در تمام جلسات محرمانه اطلاعات سپاه حاضر می شود؟والدین معصومه علینژاد در تمام راهپیمایی حکومتی در صفوف نخست حضور دارد و بارها از شخص علی خامنه‌ای به عنوان ولی امر مسلمین یاد کرده است!؟

در تمام این بیش از چهار دهه بسیاری از فعالین سیاسی، زندانیان و فعالین مدنی که با رژیم مبارزه کردند و هزینه مادی و معنوی به مراتب سنگین‌تر چه خود و چه خانواده‌هایشان پرداخت کرده‌اند، آنقدر شلوغ بازی و ننه من غریبم بازی در نیاوردند!؟

اما علی‌نژاد شیاد در تمام این چند سال و بخصوص بعد از خیزش مردمی ۱۴۰۱ با وله بیشتر و با طرح نقشه‌های هالیودی تلاش می‌کند باطرح سناریوهای بالیودی ترور و ربایش (نیویورک -کاراکاس) یا تعقیب و گریز داووس به دادگاههای آمریکایی اثبات کند بایست میلیون‌ها دلار از اموال بلوکه شده مردم ایران را به حساب‌های شخصی او واریز کنند!؟

شکایت ۵۰۰ میلیون دلاری اش فعلا در روند رسیدگی است و این امید را دارد آن پول را هم تصاحب کند!؟

اما روی دیگر سکه آنقدر هم ساده نیست که رژیم شیاد ملاها در مقابل چپاول پول‌های مردم در فقر ایران سکوت کنند، قطعا از طریق خانواده و رابط های حاضر در طیف اصلاح طلب‌ها به مزدور نفوذی در اپوزیسیون هشدارهای لازم را می‌دهند که اگر میخواهی خانواده‌ات در رفاه و آسایش در لوای حکومت زندگی کنند سهم دلارهای آخوندها را بایست از طریق صرافهای معتمد برایشان راهی تهران کند و در غیر اینصورت چهره واقعی خشنونت علیه نزدیکانش را خواهد دید!؟

قطعا قمیکلا شارلاتان و حیله گر است و در تمام این سالها خصیصه را بخوبی نشان داده است، از خط قرمز اربابان داخل ایران عبور کند و این دکان کسب و کار پرمنفعت را برای همیشه تخته ببیند و از سوی دیگر با مهره سوخته شدن جان خود و بستگانش را در مخاطره ببیند!؟

براستی معصومه قمی کلایی بابلی علی‌نژاد از همان روزهایی که تحت عنوان خبرنگار در جبهه اصلاح‌طلبان ‌ها یا بقول خود این افراد جوجه اردک زشت اعتماد ملی ها وقتی با زبان بازی و چسبیدن به نفرات تأثیرگذار در مجلس قدیم در بهارستان از پاسدار حفاظت تا محسن صفایی فراهانی لطفی، مدیر روزنامه اعتماد ملی مهدی رفسنجانی آنقدر رندانه خود را بالا کشید و البته همبستر شدن و نقش پرستو بازی کردن بی‌تأثیر نبود که او را به انگلستان و بعدتر به آمریکا صادر کردند تا با انحراف و تخریب وجه اپوزیسیون واقعی به قول شادروان مانوک خدابخشیان عزیز کاری کردند اپوزیسیون واقعی مانند برف در مقابل خورشید آب شدند!؟

این روزها هم خیلی شیک پول‌ها رو با سیاه کردن مردم بالا می‌کشند، برای مردم نا آگاه نقش رابین هود و مبارز را ایفا می‌کنند و شبها در پلتفرم اسکایپ یا واتساپ وقتی با مادر یا خواهرش حرف می زند، به ریش برخی جماعت که او را در حد بت پاک و معصوم می‌بینند بلند می‌خندند!؟

مردم یادتان باشد مهره پیاده صفحه شطرنج این شارلاتان کاسب نباشید، زیرا زندان، شکنجه و اعدام سهم داخل ایران است و دلارهای مفت میلیون دلاری را هم علی‌نژاد با کامبیز فروهر نایاکی به جیب زده و در هتل لاکچری پاناما و باهاماس به عیش و نوش می‌پردازند!؟

بهترین مثال تجربیات دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ که تمام کلیپ های ارسالی را به گاردین فروخت یا بابت تمام این کمپین‌های نمایشی بی‌اثر چند صد هزار دلار بودجه از نهادهای حقوق بشری به جیب زد !؟

این بخش کوچک از کسب و کار پر رونق او دارد فاندهای دریافتی از رسانه‌ها بابت مصاحبه‌ها، برنامه تبلت، حقوق وزارت امورخارجه آمریکا، در کنار غرامت ها جمع بزنید خواهید دید سر کار مردم داخل ایران چقدر کلاه گذاشته‌اند با شعار مبارزه برای آزادی ایران…