هواپیما های روسیه کارگاه تولید کمربند های انتحاری در سوریه را منهدم کردند؛ به همراه فیلم بمباران

0
337

در جریان عملیات نوبتی هواپیماهای جنگی روسی در سوریه، چند تاسیسات متعلق به گروه دولت اسلامی (داعش) از جمله انبار های اسلحه، چهار مرکز فرماندهی و کارگاه تولید کمربند های انتحاری منهدم شد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعیه وزارت دفاع روسیه، هواپیما های روسیه از پایگاه حمیمیم در سوریه به وارد کردن ضربات بسیار دقیق به تاسیسات متعلق به داعش ادامه می دهند.
طی شبانه روز گذشته هواپیماهای سوخو34، سوخو24 و سوخو25 طی 20 پرواز رزمی دهها تاسیسات متعلق به داعش از جمله اردوگاه آموزشی تروریست ها در منطقه کسلاجوک در استان ادلب را بمباران کردند. همچنین هشت موضع تروریست ها در حوالی شهر جسر الشغور در استان ادلب را بمباران نموده و سه انبار مهمات، اسلحه و دیگر مداد متعلق به گروه های جنایتکار را منهدم کردند.
علاوه هواپیما های روسی با استفاده از بمب های هوایی بتاب ت 500 که قادر به عبور از بتون هستند، چهار مرکز فرماندهی داعشی ها را بطور کامل منهدم کردند.
همچنین 5 دستگاه ماشین های زرهی تروریست ها از بین برده شد.
ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مخالف اسد صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار مخالفین، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.