مهار ۹۹ درصدی حملات جمهوری اسلامی توسط اسرائیل

0
311

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان این که جمهوری اسلامی در طول شب بیش از 300 پرتابه به سمت اسرائیل شلیک کرد که 99 درصد آنها دفع شد، خاطرنشان کرد: «تعداد بسیار کمی از موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی به مرز نفوذ کرد و باعث وارد آمدن آسیب جزئی به یک پایگاه هوایی شدند بدون این که روی کار آن تأثیر بگذارند».

 ارتش اسرائیل اعلام کرد که جمهوری اسلامی حدود ۱۷۰ پهپاد، ۳۰ موشک کروز و ۱۲۰ موشک بالستیک را به سمت خاک اسرائیل شلیک کرده است.

هاگاری با این بیان که عملیات پرتاب شب گذشته از عراق، یمن و ایران انجام شد، افزود که جمهوری اسلامی اقدام به کار بسیار خطرناکی کرد که منطقه را به سمت تشدید تنش سوق می‌دهد.
العربیه و یورونیوز نوشتند؛ او گفت که حمله جمهوری اسلامی «خنثی شد» و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه‌های آینده را تایید و به سطوح سیاسی کشور ارائه کرد.

سخنگوی ارتش اسرائیل با بیان این که جمهوری اسلامی در حمله خود علاوه بر موشک‌های کروز و پهپاد از موشک‌های بالستیک نیز استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: «نیروهای مسلح ضمن حفظ تمام توان عملیاتی خود، در حال بررسی گزینه‌هایی برای عملیات‌های بعدی هستند».