سرلشکر باقری عملیات خاتمه یافت اما …

0
414

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در نخستین واکنش به عملیات شب گذشته جمهوری اسلامی علیه اسرائیل اعلام کرد عملیات از نظر جمهوری اسلامی خاتمه یافته مگر اینکه اسرائیل حماقت کنند.

 سردار باقری با بیان اینکه عملیات دیشب با موفقیت کامل انجام شد گفت: علت این عملیات عبور اسرائیل از خطوط قرمزی بود که برای ما قابل تحمل نبود. اینکه اسرائیل بخش کنسولی سفارت (مقر سپاه قدس با پوشش کنسولگری) را هدف قرار بدهد و مستشاران(مزدوران سپاه فدس) جمهوری اسلامی کشته شوند عبور از خطوط قرمز بود که توسط همه جهان جز دو سه کشور حامی اسرائیل آن را محکوم کردند و باید پاسخ داده می شد.

وی افزود : عملیات به نحوی بود که هم مرکز اطلاعاتی بزرگی در جبل الشیخ مورد هدف قرار بگیرد و هم پایگاه هوایی نواتین که در عملیات جنایت علیه سفارت جمهوری اسلامی (مقر سپاه قدس با پوشش کنسولگری) در دمشق مورد استفاده قرار گرفتند هر دو از کار افتادند . در این عملیات تعداد قابل توجهی پهپاد و موشک با استفاده از تاکتیک های طراحی شده مورد استفاده قرار گرفت که گنبد آهنین نتوانست به شکل مناسب با آن مقابله کند.

وی ادامه داد : ده ها برابر می توانستم عملیات کنیم اما این کار را نکردیم، مراکز جمعیتی و اقتصادی زده نشد تا ارتش اسرائیل بداند اقدام تجاوزکارانه اش بی پاسخ نمی ماند .

وی تاکید کرد : آمادگی داریم از خاک خود و آسمان خود دفاع کنیم.نیروی های مسلح ما در آمادگی کامل به سر می برند چنانچه نیاز باشد مجدد وارد عمل می شوند. تدابیر لازم اندیشیده شده است.