لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، مارپروری نتیجه اش چشیدن طعم زهر است؛ بخش بیست و دوم

0
6399

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

نازم به محفلی که در آن بزم بی‌ریا

فرقی میان هیچکس از شیخ و شاب نیست

شهر خراب و شحنه و شیخ و شهش خراب

گویا در این خرابه به غیر از خراب نیست

فرخی یزدی

همواره گفته شده کسی‌که باتجربه است، عاقل و آگاه می‌باشد. چون تجربه به او آموزش داده و بدی‌ها و خوبی‌ها، زشتی‌ها و زیبایی‌ها… و عوامل سازنده آن‌ها را بخوبی روشن و آشکار ساخته است. به همین خاطر پیران به جوانان پند داده تا اندکی از تجارب آنها سود برده تا دچار عواقب نافرجام و ناراحتی نشوند. انسان باتجربه، فرد مفیدی است زیرا هوشیار و داناست، اما از او عاقل‌تر کسی است که از تجارب مجریان بهره برده و حداکثر سود را بدست می‌آورد.

گاهی برای رسیدن به آن باید قیمتهای گزافی پرداخت و بسیاری از خسرانها را متحمل شد. در حقیقت با هر خطا، اشتباه و لغزش غالب اوقات با ضررهای فراوان همراه است. پس تجربه رایگان از آسمان بر زمین نمی‌افتد و باید در ازاء تصاحب آن بسیار چیزها واگذار شود که از آن جمله نه تنها گاه نقص جسمانی و از دست دادن چیزهائی گرانبهاست و گاهی مالی بلکه در بعضی شرایط شرافت و حیثیت و شخصیت نیز دچار خطر شده می‌شود، پس کسیکه از اشتباهات دیگران بهره بگیرد و دیگر خود مرتکب آن‌ها نشود، فردی عاقل‌تر و داناتر است.

تاریخ جنبش مشروطیت نشان میدهد که آخوندها چه فجایع و جنایاتی که مرتکب نشده‌اند و اگر دولتمردان آلمان برای آنکه زودتر موفق شوند، خود را بدام آخوندها نمی‌انداختند و مدبرانه و آگاهانه وارد میدان عمل می شدند، برای همیشه از چنگهای اهریمنی آنها رها می‌شدند! این دولتمردان بزرگترین اشتباه تاریخ خود را در این دوران مرتکب شده‌اند! چنین به پرورش ماری پرداخته‌اند که بزودی اژدها خواهد شد.

آنچه را که بر پایه این اسناد می‌دانیم آنست که رابطه جمهوری اسلامی با کشورهای بازار مشترک اروپا با وساطت آلمان برقرار گردید! نشریه ایران مونیتور نیز در شماره ۷ خود که در سپتامبر ۱۹۹۲ منتشر شد به این مسئله اشاره می‌نماید. هر بار که موضوع ترور در خاک آلمان بویژه میکونوس مطرح شده، مقامات دولت آلمان اعلام داشته‌اند که با توجه به حکم دادگاه، در رابطه با جمهوری اسلامی تجدید نظر خواهند کرد. بارها اعلام نموده‌اند که نام رهبران جمهوری اسلامی می‌تواند به منافع آلمان زیان برساند و حتی جان اتباع آلمان را در ایران و دیگر نقاط جهان به خطر بیاندازد.

هدف اصلی این گفته‌ها فشار به دادگاه‌ها و انداختن مسئولیت اعمال احتمالی یا وارد شده جمهوری اسلامی به گردن قضات بوده تا از دادن حکمی که جانیان را ناراحت نماید و به انقام جوئی وادارد خودداری کنند! در مقررات دادرسی کیفری ماده ۱۵۳ ـ ث آمده است: اگر جریان یک محاکمه خطر بوجود آوردن ضرر سنگین برای منافع آلمان داشته باشد و یا تحت تعقیب قرار دادن، در درجه اول خلاف منافع عمومی باشد، باید از آن صرف‌نظر شود.

گرونه والد مدیر بخش ایران در ب. ار. اف در ۱۴ اکتبر ۹۴ در دادگاه می‌گوید: ” وزارت اطلاعات ایران در اوائل سپتامبر قبل از سوءقصد [ واقعه میکونوس] یک تیم به برلن فرستاد، این تیم با عوامل مستقر در برلن به توافق رسید، اطلاعات جمع آوری نمود و نقشۀ عملیات قتل را به طور نهائی طرح ریزی کرد.” *

داوری را اینک با انتشار این سند به شما واگذار می نمایم. ما را با نوشتاری دیگر همراه باشید..

  • رجوع شود به کتاب ” ترور و دادگاه میکونوس، چاب دوم، ۱۳۷۹، نشر نیما

مطلب پیشین در همین رابطه