لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، انتظاری بیهوده از قصابان خون‌آشام؛ بخش بیست و یکم

0
7150

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

صبر کن حافظ به سختی روز و شب

عاقبت روزی بیابی کام را

در ناباوری بی مهری های غربت که صولت دوستی‌ها، تا ژرفنای دشنه های به جگر نشسته می‌رسید، انسان‌های فرهیخته ای با هیچ آشنائی دیرپا از آنسوی مرزها، به تأثیر انسانیت و هم مسلک و هموطن بودنِ با من نویسنده، کرامتی محتشمانه کردند، که اگر این یاری ها نبود چه بسا این افشاگری‌های مختصر هم نبود.

… و این کرامت، انگیزه سپاسی است صادقانه، تا راز مروت زنده بماند و سلسله دوستی و مهر و انسانیت از هم نپاشد.

و ادامه ماجرا..

میزبانان، گویا از پیروان مکتب ” مرتاض علی” هستند که خوب فرو آمدن در هر شرایطی را فوت آبند! گویا با قره نوکرهایی که دارند (!) و مارهایی که سال‌ها در آستین پرورانده اند خیال پختن آش هفت جوش شله قلمکاری دارند که اسمش ” حقوق بشر” است!!

این حرامیان با گرفتن پول‌های از بالا رسیده، عصا زنان راه می‌افتند تا گرگ را با میش، اهورا را با اهریمن، توده‌ای را با مسلمان و مشروطه‌خواه را با جمهوری‌خواه و این یعنی آتش را با آب پیوند زنند! و صد البته که نامش ” سیاست” است و ایشان بازماندگان نسل سیاست پیشگان شورشی ۵۷ هستند. واقعا باید به این میزبانان گفت: راستی این قال و منال رسیده از نعلین پوشان آنقدر ارزش دارد که انسان‌های فرهیخته و عالیرتبه (!) چون شما دست به چنین کارهای کثیف و کم بهایی بزند!

مگر می شود هم عاقد قراردادهای حقوق بشر بود و هم یار و غار آخوند و شیخ و مفتی!!؟

اسناد روایت می کند که میزبانان همواره، نه با جار و جنجال بلکه تا حد ممکن با تصمیم‌گیری در پشت درهای بسته و ملاقات‌های سری، حداکثر استفاده از قوانین جاری و امکانات مجاز صورت مسئله را شکل داده‌اند! و چون این‌ها برای رابطه با جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند، سعی بر آن دارند تا تأثیر منفی اینگونه کارها را به حداقل برسانند! یعنی اینکه هرگز از جمهوری اسلامی به عنوان حامی ترور و تروریست نامی نبرند! رفتار دوگانۀ میزبانان بازتاب سیاست جاری و مداوم این‌ها در رابطه با جمهوری اسلامی است! در حالی که در داخل کشور اقدام به پیشگیری از فعالیت‌های تروریستی تلافی جویانۀ جمهوری اسلامی می‌کند، در مقابلِ افکار عمومی سعی در پاک نشان دادن دست این رژیم از همان فعالیت‌ها دارد.

مدارک و مسائل مطرح شده در تمامی دادگاه‌ها در آلمان تا به حال، به اهمیت بردن نام سران جمهوری اسلامی به عنوان مسئولین حوادث، ترور و طرحها اشاره شده است. حقیقت اینست که انتشار این اسناد امکانی را بوجود می‌آورد تا نقش جمهوری اسلامی در ترورها، خراب کردن چهره‌های فعال مخالف و ترور شخصیت توسط رسانه‌های وابسته زیر نام اپوزیسیون را بیش از پیش مطرح می‌کند و می‌توان این‌ها را در یک مجمع عالی قضائی مطرح کرد. و این امید را بوجود می‌آورد که جمهوری اسلامی نتواند مخالفان خود در خارج از کشور را به سادگی سر به نیست کند.

اینها را دانسته ایم و خیلی بیشتر از اینها را باید بدانیم تا زنده بمانیم و به زنده بودنمان ببالیم.

همین و دیگر هیچ تا نوشتاری دیگر.

نوشتار پیشین را بخوانید..