در حمله اسرائیل به دمشق ۴ افسر بلندپایه سپاه از جمله مسئول اطلاعات سپاه کشته شدن

0
559

در حالی که رسانه‌های سوریه، صبح شنبه سی‌ام دی، از حمله هوایی اسرائیل به ساختمانی در منطقه «المزه» دمشق خبر دادند، خبرگزاری «رویترز» گزارش داد در این حمله ۴ تن از نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از جمله رئیس واحد اطلاعات سپاه در سوریه کشته شدند.

ساختمانی که در دمشق هدف حمله قرار گرفت متشکل از سه طبقه بوده که نیروهایی وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در آن مشغول فعالیت بوده‌اند. در حمله اسرائیل به محله المزه دمشق سه کشته از جمله دو افسر جمهوری اسلامی از کادر اطلاعات سپاه پاسداران کشته شدند.

خبرگزاری دانشجو وابسته به بسیج دانشجویی نیز اعلام کرد که فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه و جانشین وی در حمله امروز اسرائیل به دمشق کشته شدند

در همین رابطه صابرین نیوز خبر داد که سردار حاج صادق امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در حملات اسرائیل به دمشق به کشته شدند.

در تازه‌ترین خبرها در این باره خبرنگار صداوسیما جمهوری اسلامی از کشته شدن ۴ افسر از مستشاران سپاه پاسداران در دمشق خبر داد و گفت: ساختمان مورد هدف قرار گرفته توسط اسرائیل، محل سکونت شماری از مستشاران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در سوریه بود. تاکنون فقط ۱ نفر زخمی از این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌ است.