فاطمه رهبر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

0
277

فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

 فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ساعاتی پیش بر اثر ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های کشور در گذشت.

  • فاطمه رهبر کیست؟

فاطمه رهبر در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکترا معادل در مدیریت استراتژیک بود. رهبر، فعالیت‌های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز کرد. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر تولید شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اینترنت سازمان فعالیت کرد.

فاطمه رهبر نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود و در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نائب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود و ریاست فراکسیون زنان و خانواده را بر عهده داشت.

وی هم چنین عضو فراکسیون زنان و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بوده است. رهبر پس از انتصاب پرویز فتاح به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی به عنوان معاونت حمایت و سلامت خانواده منصوب شد.

به گزارش فارس؛ فاطمه رهبر همچنین در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۸۷ هزار و ۴۸۵ رای، به عنوان نفر دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران در قالب لیست وحدت انتخاب شده بود.