هشدار پرزیدنت ترامپ به خامنه‌ای: او باید خیلی مراقب حرف‌هایش باشد!

0
204

چند ساعت بعد از اظهارات رهبر جمهوری اسلامی درباره آمریکا، رئيس جمهوری ایالات متحده در توئیتی نوشت که رهبر جمهوری اسلامی باید خیلی مراقب حرف‌هایش باشد.

پرزیدنت دونالد ترامپ جمعه شب ۲۷ دی‌ماه در توئیتر خود نوشت: آن به اصطلاح «رهبر معظم» جمهوری اسلامی – که این اواخر چندان هم معظم نبوده است – حرف‌های زشت و زننده‌ای را درباره ایالات متحده و اروپا گفته است. اقتصادشان در حال فروپاشی است و مردم‌شان رنج می‌برند. او باید خیلی مراقب حرف‌‌هایش باشد!

رئیس جمهوری آمریکا سپس یک توئیت خامنه‌ای را ریتوئیت کرد و به فارسی نوشت: مردم نجیب ایران، که آمریکا را دوست می دارند، سزاوار دولتی هستند که بیش از تمرکز بر کشتن آنها به جرم احترام خواهی، به آنها کمک کند تا به رؤیاهایشان دست یابند. رهبران جمهوری اسلامی به جای آن که ایران را به سمت ویرانی بکشانند، باید هراس افکنی را کنار بنهند و ایران را دوباره باعظمت کنند!

صدای آمریکا گزارش داد؛ این واکنش‌های پرزیدنت ترامپ به رهبر جمهوری اسلامی است. علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی روز جمعه بعد از ۹ سال در نماز جمعه تهران شرکت کرد. او در بخشی از سخنانش مدعی شد آمریکا درباره همراهی با مردم ایران دروغ می‌گوید.