نیلو معتمد، سردبیر جدید نشریه تخصصی خوراک و شراب در نیویورک شد

0
679

سه ماه پس از استعفای سردبیر نشریه “خوراک و شراب”، شرکت مادر این نشریه، یعنی مجله تایم، یک بانوی ایرانی را جانشین او اعلام کرد.

نیلو معتمد سردبیر جدید این نشریه از روز ۱۴ مارس کار خود را آغاز خواهد کرد و شماره ماه ژوئیه این ماهنامه نیویورکی زیر نظر او درخواهد آمد.

نشریه خوراک و شراب در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و در حال حاضر ۱۲ میلیون نفر مخاطب نشریه چاپی، نسخه الکترونیک، ویدئو و کتاب ها و خبرنامه های آن هستند. مطالب این ماهنامه عمدتا درباره دستور و توصیه های آشپزی، اطلاعات مسافرت، نقد رستوران ها و سرآشپزها، و شراب شناسی است.

معاون کمپانی تایم در معرفی خانم معتمدی او را فردی دارای “سلیقه استثنائی، درک عمیق از فضای دیجیتال و ویدئو و تلویزیون، و همچنین ذوق همکاری نزدیک با شرکا” توصیف کرده و پیش بینی کرده که نشریه خوراک و شراب، در دوران جدید به موفقیت و رشد ادامه دهد.
به گزارش صدای آمریکا، نیلو معتمد پیش از این مشاور هتل ها و ریزورت های کنراد بود و پیشتر با نشریه “سفر و فراغت” و “اپیکورین” همکاری داشته است.

او ۴۴ ساله و متاهل است، در ایران متولد شده و بزرگ شده پاریس و نیویورک است و در حال حاضر در بروکلین نیویورک زندگی می کند. او که در دانشگاه بینگامتون نیویورک و سوربون پاریس تحصیل کرده و به چهار زبان مسلط است، می گوید آشپزی یکی از علائقش است و در تهیه خوراک های ایرانی مهارت دارد.