نام تو هنوز قربانی می گیرد !؟ نوشتاری از حمید جباری

0
81

در تمام این عملیات‌های به ظاهر تروریستی از نگاه سران حکومت سؤال بزرگی که چهل و پنج سال پاسخش مشخص شده است اینکه هیچ آخوند و اعضای این رژیم در نقاط بمب‌گذاری حضور ندارند تا به درجه رفیع شهادت که همانا سالها ژست آن را در مقابل رسانه طلب می‌کنند برسند!؟
اسرائیل برای عملیات ترور فخری‌زاده می‌توانست بدون دردسر با انفجار در مسیر او، معشوقه‌اش و محافظش کار را تمام کند، اما ریسک عملیات را بالا برد و تنها فخری‌زاده را حذف کرد!؟
سناریوهای سینما رکس آبادان، پلاسکو، سانچی، انفجار محرم در مشهد و دهها مورد این قتل‌عام ها به بهانه تروریست و جلب ترحم ذوب شدگان در ایدئولوژی‌های ملائیسم، نکته دردناکش این است که فقط مردم عادی و عرزشی های ساده‌لوح قربانی می گیرند و حتی یک نمونه از مقامات عالی‌رتبه سپاه یا همرزمان سردار کودک‌کش سلیمانی، آخوندها و حتی فرزندان او هم در مراسم یادبود نمایشی و سیاه کردن عوام‌الناس حضور ندارند!؟
در تمام سال‌های ننگین حکومت استبداد و سرکوب بخاطر دارید چند مقام ارشد سران قدرت به درک واصل شده باشند!؟
مثل همیشه داعش را علم کردند تا مسئولیت جنایت خود را گردن آنها انداخته تا طرفداران حکومت کشتار قانع شوند گنده گوی منطقه هم قربانی تروریست است!؟
نکته جالب اینجاست در تمام عملیات‌های حقیقی تروریستی نهایت تا چند ساعت گروه یا جریانی مسئولیت آن را عهده میگیرد ولی در سناریوی کرمان داعش را با ۲ روز تاخیر آپلود کردند !؟
شاید چانه زنی برای قیمت توافقش کمی زمان‌بر بود
مگر نمی‌گفتید به لطف رشادت‌های سلیمانی برای همیشه نابود شد!؟
چی شد! شما که می‌گفتید اگر قاسم سلیمانی نبود داعش الان در ایران داشت فلان و بهمان میکرد؟ امنیت کو ؟
چرا هیچ پاسداری آن وسط نفله نشد؟ چرا نتوانستید جلوی عملیات داعش را بگیرید؟
در تمام این سال‌ها بزنگاه احساس خطر کردند و برای حفظ موقعیت اتوبوس دانشجویان را ته دره فرستادند، فکاهی ترور مهره‌های سوخته داخلی خود را برنامه‌ریزی کردند یا در نهایت شقاوت بهانه تحقیق و تفحص چند تکه استخوان و یک بیل خاک بیابان را بنام کشف اجسداد جوانان باشرفی که برای دفاع از ایران با حیله کثیف طاعون هندی زاده خمینی دجال به مسلخ جنگ با عراق رفتند را تشیع می‌کنند!؟

بدین‌گونه است که در سال با چند تئاتر خیمه شب بازی‌ بساط حواس پرتی، عوام‌فریبی و شارلاتانیسم را برای مردم زودباور اجرائی می‌کنند!؟
به همین دلیل لطفا تا مدتی با هواپیما و قطار مسافرت نروید اصلا از خانه بیرون نیائید، مردم کرمانشاه خیلی مراقب باشید، جمهوری اسلامی دوباره وعده پاسخ سخت داد!؟
خودتان می‌دانيد دیگه که چرا فرزندان قاسم‌ و فرماندهان ارشد سپاه تروریستی در روز سالمرگش سر قبر او به کرمان نرفتند و در تهران ماندند؟
پاسخ بسیار ساده و روشن است، قرار بود انفجار صورت بگیرد. مردم عادی کشته شوند. تا تنور انتخابات به تشخیص مصلحت نظام داغ شود!؟
در حاليکه رسانه‌ها و بوق های تبلیغاتی جمهوری اسلامی و سران ریز و درشت همگی می‌گويند جنایت دیروز کرمان کار اسرائیل است، در نامه‌ای که به سازمان ملل نوشته‌اند نامی از اسرائیل نیست. جمهوری اسلامی حتی به حامیانش به راحتی دروغ می‌گوید و آنها برای حکومت گوسفندانی بیش نیستند!؟
دشمن یک جامعه عدم آگاهی و مطالعه است و تا روزی که جماعت مذهبی سر در عبای شارلاتان های دین پرور یا عرزشی های جیره مواجب بگیر افسار خود را دست حاکمان رژیم زور استبداد بدهند این دور باطل قربانی دادن مردم عادی که از شدت فقر، بیکاری مشکلات معیشتی در خیابان ها در پی ظرف غذای نذری و صلواتی حکومت می‌دوند جانشان بی‌ارزش ترین عنصر از نگاه حکومت جلاد و آدمکش است!؟
شخص علی خامنه‌ای اعوان انصارش سایر سینه چاک قاسم چرا در پستوی کاخ ها در سوراخ موش پنهان بودند و سر مزار رفیق شان مشغول تجدید میثاق نشدند؟ چون می‌دانستند طرح و برنامه بمب‌گذاری قرار است در کجا و چه ساعتی انجام شود!؟
اجازه بدهید برای بخش بزرگ جامعه مردم ناآگاه توضیح دهم، جمهوری اسلامی با جنایت کرمان دنبال ایجاد همراهی تصنعی بین مردم عادی و طرفدارانش است. بین قربانیان چند کودک هم هست تا حس همدردی شما را تحریک و برای مشروعیت بخشیدن به خودش مصادره کند.
اگر از دیدن جنازه کودکان خشمگین شده‌اید، سر رژیم فریاد بزنید. با تخطئه مردمی که سوگوار نیستند به آخوند سواری ندهید!؟
چطور با حکومتی که هزاران جوان این مملکت را سلاخی کرد و جشن اقتدار گرفت همصدا شده‌اید در تخطئه مردمی که بازی‌های حکومت را باور نمی‌کنند؟ چطور باورتان شده قاتلان کیان پیرفلک و هزاران بی‌گناه دیگر حالا داغدار چند کودک هستند؟
شرم بر شما که حماقت و بلاهتتان یک بلای ۴۵ساله‌ است در این کشور!؟

چندسال پیش که به مجلس هم حمله شد و چندنفر کشته شدن، همین جو راه افتاد و جماعت جوگیر یکهو احساساتشان تحریک شد و ایستادن کنار جمهوری اسلامی. چندماه بعدش (و چندین بار دیگر هم بعد از آن) رژیم هزاران نفر از مردم بیگناه را کشت و حقایق مشخص شد.
اما باز هم همان آش و کاسه تکرار شد، از صمیم قلب از مرگ فردی خوشحال نیستم!؟
‌‎من به خاطر فقری که باعث شده مردم برای غذای نذری در آن مراسم شرکت کنند؛ به خاطر نبود جریان آزاد اطلاعات که باعث شده برخی از هموطنانم اسیر توهم قهرمان قاسم باشند ناراحتم، کسانی که در حادثه دیروز کشته شدند بی‌گناه بودند، حتی اگه گناهکار هم بودند مجازاتشون این مرگ دردناک نبود.
همانطور که در بالا ذکر کردم قربانیان دو گروه بودند قربانیان فقر و ناآگاهی، جیره و مواجب بگیرهای حلقه فدایی!؟
رژیم دم انتخابات دنبال گرفتن یک همدلی از طرف مردم بود ولی جواب عکس داد و چون خیلی بی همه چیزه ممکنه بمب بعدی را جایی کار بذاره که از مردم عادی بیشتر کشته بشود تا آنجور که باب میلش است مردم باهاش همراهی کنند!؟
همه اینها را گفتم تا بدانند رژیم ضحاک ماردوش از جزغاله شدن چند کودک که هیچ از قربانی کردن چند نسل هم ابایی ندارد!؟
بنابراین اگر نوبت بعد در راهپیمایی حکومتی غذا و شربت نذری تحریکتان کرد جان خود و اطرافیانتان را کف دست گرفته و یقین بدانید زنده باز نخواهید گشت!