محمدنبی حبیبی٬ دبیرکل موتلفه: رسانه‌های ارگان فتنه از عذرخواهی مرتضوی طلبکار شده‌اند

0
352

محمدنبی حبیبی٬ دبیرکل موتلفه می‌گوید اصلاح‌طلبانی که در حوادث سال ۸۸ مشارکت داشتند٬ هنوز حاضر به عذرخواهی نشده‌اند٬ «رسانه‌های ارگان فتنه» بدنبال انتشار نامه عذرخواهی سعید مرتضوی٬ «تیترهای طلبکارانه» زدند و وی دعا می‌کند علی مطهری از «خواب غفلت» بیدار شود.

 وی این اظهارات را در واکنش به انتشار نامه عذرخواهی سعید مرتضوی٬ دادستان سابق تهران بیان کرده و گفته «خوشحالی برخی رسانه‌هایی که ارگان فتنه در کشور هستند طبیعی است. آنها برای لاپوشانی خیانت‌های خود تیترهای فریبنده‌ و طلبکارانه زدند.»

حبیبی گفته «در این مورد ما معتقد به قضاوت نهائی قوه قضائیه هستیم و حکم نهائی را فصل‌الخطاب می‌دانیم.»

دبیرکل موتلفه افزوده «هیچ یک از بانیان فتنه و اصلاح‌طلبانی که در فتنه مشارکت داشتند از مردم و نظام عذرخواهی نکردند و همچنان بر موضع خود پای می‌فشارند. همین رسانه‌هایی که فتنه را در سال ۸۸ یاری ‌می‌دادند در این جنایات سهیم‌اند اما هیچ گاه از مردم عذرخواهی نکردند.»

آن‌طور که وی مدعی شده «برخی از سران فتنه طراحان نبرد نرم علیه ملت ایران را در تهران پذیرایی کردند و مقدمات یک فتنه‌ای را طرح‌ریزی کردند که هنوز هم هست. در اتاق فکر آنان وظایف بر زمین مانده را مو به مو اجرا می‌کنند. هر چه هم نصیحت در این باره به آنها می‌کنیم، می‌گویند مرغ فتنه یک پا دارد.»

حبیبی اضافه کرده اهالی «فتنه» و «عقبه رسانه‌ای‌شان آنقدر گستاخ و لجوج هستند که هنوز در زیر خیمه فتنه رجزخوانی می‌کنند.»

وی همچنین با اظهار تأسف از اظهارات علی مطهری در واکنش به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری در مخالفت با اعدام‌های ۶۷ گفته «او ظاهراً چیزی به نام بغی و محاربه را در فقه اسلامی به رسمیت نمی‌شناسد٬ ما دعا می‌کنیم او از خواب غفلت بیدار شود و مقابله صریح و قاطع پدر بزرگوار شهیدشان را با کفر و نفاق الگو قرار دهد.»