لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، دروغگویان دست نشانده را بشناسیم؛ قسمت هفدهم

0
5363

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

نوشتن و انتشار این اسناد، کاریست کارستان! کاری که گاهی یأس و ناامیدی تا بی‌نهایت و خشم و چراها را نمایان می سازد و گاهی دریچه‌های عاطفه و جوهر ناب انسانی و ایثار! انتشار این نوشتارها نشان میدهد که در پتیارگی های این جهان همه‌جائی، پایمردی، پیمان، وفا و عهد هنوز پربهاترین عشق و شرافت است. انتشار این اسناد فریادی است در غروبی که بر میهنمان حاکم است، در روزگاری که برای هر خائن وطنفروشِ مزدور اجنبی یادواره ای برپا می شود! و گویا در کشور میزبان، موشها گوششان سنگین است و دیوار هم سنگ تر از سنگ صبور!

در خبرها آمده بود بدنبال تحقیقات پلیس آلمان برای شناسایی عاملان آتش زدن مدرسه ایرانی در شهر هامبورگ، وزارت امور خارجه آلمان در یادداشتی رسمی به سفارت جمهوری اسلامی این حمله را به شدت محکوم کرد. کنسولگری جمهوری اسلامی در شهر هامبورگ بی درنگ پس از این حادثه در یادداشتی اعتراضی به پلیس و مقامات ایالتی، شناسایی و مجازات عاملان و ضرورت جلوگیری از تکرار این حادثه را خواستار شد.

این واقعه بامداد ۲۱ مهر ۱۴۰۱ اتفاق افتاد و در ادامه خبرها آمده بود فرد یا افراد ناشناس (!) با پرتاب مواد آتش زا به داخل مدرسه بهشتی در هامبورگ باعث آتش سوزی در این مدرسه شدند که در این حادثه آسیب جدی به کسی وارد نشد و هفت نفر از ساکنان طبقه بالای مدرسه با اطلاع از آتش سوزی، خود را به خارج از ساختمان رساندند که یکی از آن‌ها به دلیل دود گرفتگی به بیمارستان منتقل شد.

و آنچه که اسناد رسیده از ایران حکایت می‌کند دقیقآ چیز دیگری‌ست! پرداخت مبلغ بیست و پنج هزار یورو به‌ عاملیت مقیم هامبورگ جهت انجام امور مربوط مدرسه بهشتی توسط کنسولگری جمهوری اسلامی در آلمان فقط یک گوشۀ کوچک آنست!

براستی آنروزی که وزارت امورخارجه آلمان حمله به مجتمع آموزشی بهشتی در هامبورگ را شدیدا محکوم کرد، از اصل موضوع باخبر نبود!؟ چرا رسانه‌های ارتباط جمعی آلمان چون عامل جهت دهنده و منحرف کننده عمل نمودند! کدامین نهاد یا سازمان در کشور میزبان، مانع شد تا اصل ماجرا پشت پرده دیپلماسی مخفی و از یادها خاموش شود!؟ چرا رسانه‌های نزدیک به گروه فشار همواره به دفاع از روابط این دو کشور پرداخته و ترورها، خرابکاری ها و حوادث از این دست را بی اهمیت جلوه می‌دهند و به نیروها و افراد غیر وابسته به نظام جمهوری اسلامی می پردازند!؟

همگی می‌دانند، نظام حاکم بر ایران، یک سیستم جنایتکار است و می‌دانند که مهرورزانه مار در آستین پروراندن پادشش زهر مار است. یک انسان سربلند و ابَرتَن و گردنفراز هرگز خود را پست و زبون نمی کند و در برابر هیچ بیگانه‌ای سر فرود نمی‌آورد. براستی نفرین بر سودجویان و زرپرستان و آموزش‌دیدگان سرسپرده به بیگانگان باد که برای چندرغاز پول و پر کردن شکم سیری ناپذیر و آزمندشان، آماده هرگونه تبهکاریند.

تا ساعتی دیگر و مطلبی دیگر

در همین رابطه نوشتار پیشین را بخوانید.