عرزشی شهادت، غزه انتظارتان را می کشد!؟ بقلم حمید جباری

0
404

ذوب شدگان در حماقت ،مجاهدین زیر پتو ۴۵ سال از عطش خود برای رسیدن به بهشت می گویند،در روزهایی که تروریست های حماس با لوله های آب موشک ساختند و به سمت اسرائیل شلیک کردند و با پاسخ دندان شکن تل آویو مواجه شدند و باریکه غزه به جهنم آنها مبدل شد!؟
حالا در ایران عرزشی هایی که تنها در حرافی استاد هستند هشتگ #حریفت_منم را با ربات ترند می کنند،بلیط های  نقاشی شده به مقصد قدس را چاپ کردند و در صفحات مجازی اشتراک می کنند !؟
این رفتارهای نمایشی و خیمه شب بازی ها تنها در پلتفرم های مجازی و پشت لپ تاب ،تلفن همراه و تبلت ها بازارش داغ است!؟
همین جماعت اگر درب خانه هایشان بروند و بلیط یکسره به مقصد غزه و مبالغ زیادی دلار هم به ایشان بدهید به سرعت از مقابل دیدگان شما محو می شوند و در پستوی ها مخفی می شوند!؟
آری این حقیقت عرزشی های گنده گویی است که نان و روزی که به خانه می برند از این اراجیف گویی ها و پاچه خواری ها حاصل می شود!؟
همین افراد به هزاران ظلم و جنایت در ایران نابینا هستند،کودکان و نوجوانان ایرانی سالهاست در فقر ،کمبود های اساسی ،محرومیت از تحصیل ,مجبورند در مترو ،سرچهارراه کار کنند ،فقر مواد غذایی را با گوشت و پوست خود لمس کنند .حسرتهای بسیاری را که در همان فلسطین کودکانش اصلا نمی دانند چیست به جان بخرند!؟
چشم  بروی فقر،تورم ،بیکاری ،اختلاف وحشتناک طبقاتی،تبعیض،رانت،اختلاس و فساد می بندند،ولی برای فلسطین و یمن یا لبنان کاسه داغتر از آش شده و در حرف گوش مردم را کر می کنند!؟
حالا جالب است اگر از ۹۰درصد این جماعت از حقیقت تنش اسرائیل و فلسطین ها سوال کنید مانند خر در گل مانده هاج واج به شما می نگرند !؟
همان ۱۰درصد باقی مانده هم اگر مطالعه جامع به رخدادهای سال ۱۹۴۸ داشته باشند،باز هم  به روایتهای دروغ و جعلی  که سالیان اخیر حاکمیت خورد مردم دادند اتکا می کنند!؟
سال ۱۴۰۱ تا همین ماه گذشته چند کودک و نوجوان این مرز و بوم  قربانی جاه طلبی و جنون قدرت سران قدرت در ایران شده اند!؟
پیرزن و پیرمردهایی که در پیاده روها دستفروشی می کنند،پدر و مادرهایی که برای تامین نیازهای اولیه فرزندان خویش  شرمنده اند،سفره های خالی و معیشت دشوار  شده است،هموطنانی که مستاجر هر سال خانه بدوش و با این گرانی افسارگسیخته نمی دانند چه کنند ،اما این معظل ها را نادیده می گیرند !؟فریاد هیهات منه ذله سر می دهند ولی به مشکلات سرزمین خود چشم بسته اند!؟
حالا حقیقت چیست،پدران و اجداد تروریست های این روزهای ساکن در لبنان و فلسطین روزگاری که یهودهای متمول به قصد خرید ویلا و باغهایی که خاک حاصلخیز آن  در خاورمیانه شهره بود،به چندین برابر قیمت خریداری کردند و بعد سالها  فلسطینی های شیاد ،خوشگذران  متوجه شدند هزاران کیلومتر را پای عیش و نوش حراج کردند!؟
حالا بعد ۷۵سال از این نزاع که ربطی به مردم ایران ندارد،بغیر همان جماعتی که نانشان در همین معرکه بیهوده است،دوباره آن نقطه خاورمیانه آتش اش داغ شده است،و این  روزها صدر اخبار رسانه های حاکمیتی است ،بازار رجزخوانی مجازی داغ است و پهلوان پنبه های زیر لحاف برای اسرائیلی ها لب و دهان می چرخانند!؟
جالب است بعد ۱ هفته از شروع نزاع حماس و اسرائیل در ایران  هشتگ که راه انداختن هنوز  عاشقان شهادت به مرز ۳میلیون  نرسیده است!؟
   این در حالی است که در  ۴۵ سال اخیر  روزشمار نابودی اسرائیل را در میادین و بزرگراهها فعال کردند!؟
ولی آنچه همه می دانید این است که از روزی که طاعون هندی زاده گفت اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید!
اما در واقعیت شب هنگام روزشمارها را دستکاری کردند تا آن  وعده های پوشالی زیر سوال نرود!؟
اگر این پویش هم که رباتها را به میلیون نرسانده باشند!
حالا همه چیز حاضر است به عاشقان شهادت می گویم ،مردم ایران با همه مشکلات اقتصادی  آمادگی این را دارند پول بلیط هواپیما  را هم به این افراد  بدهند!؟
امیدواریم بزودی  به دیار باقی   بشتابند و دل وطن پرستان ایران را خوشحال کنند!؟