شرکت حزب‌الله در جنگ باعث محو ملاهای جمهوری اسلامی میشود

0
415

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسرائیل در اظهاراتی گفت که در صورت پیوستن حزب‌الله لبنان به جنگ، اسرائیل «سر افعی» را قطع و به جمهوری اسلامی حمله نظامی خواهد کرد.

برکات، یکشنبه 30 مهر در مصاحبه ای با روزنامه بریتانیایی گفت: «در صورت حمله حزب‌الله لبنان، گروه ترویستی نیابتی جمهوری اسلامی به اسرائیل، ملاها از روی زمین محو خواهند شد.»

برکات همچنین افزود که کشورش، «در صورت بازشدن جبهه شمالی، نه تنها حزب‌الله را نابود خواهد کرد، بلکه جمهوری اسلامی را نیز هدف قرار خواهد داد.»

او گفت: «اگر متوجه شویم که آنها قصد دارند اسرائیل را هدف قرار دهند، به پاسخگویی در آن جبهه اکتفا نکرده، بلکه به سراغ سر افعی یعنی جمهوری اسلامی خواهیم رفت.»

وزیر اقتصاد اسرائیل در ادامه گفت: «حاکمان جمهوری اسلامی خواب شبانه راحتی نخواهند داشت. ما اطمینان می‌دهیم که در صورت بازکردن جبهه شمالی، بهای گزافی پرداخت خواهند کرد.»

العربیه به نقل از دیلی میل نوشت؛ برکات تاکید کرد که لبنان و حزب‌الله مانند حماس، بهای گزافی را خواهند پرداخت و محتوای شفاف پیام کشورش، پیگرد رهبران جمهوری اسلامی را نیز شامل می‌شود.

وزیر اقتصاد اسرائیل در پایان این مصاحبه گفت: «پیام بسیار روشنی برای دشمنان خود داریم. به آنها می‌گوییم، ببینید در غزه چه می‌گذرد، اگر به ما حمله کنید با همین واکنش روبرو خواهید شد. ما شما را از روی زمین محو خواهیم کرد.»

این اظهارات با هشدار امروز ارتش اسرائیل به لبنان در خصوص کشانده‌شدن به جنگ و تاکید بر پرداخت بهای گزاف، همزمان شد.