حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به اربیل و سوریه

0
243

 دوشنبه بیست و پنجم دی مناطق اطراف مقر کنسولگری در حال احداث آمریکا در شهر اربیل، مرکز اقلیم کُردستان در شمال عراق هدف حمله موشکی قرار سپاه پاسداران گرفته است.

منابع از شنیده شدن صدای بیش از 6 انفجار شدید در مناطق پیرامونی مقر کنسولگری در حال احداث آمریکا در حومه شمالی شهر اربیل خبر دادند.

به گفته این منابع این حملات موشکی پس از حملاتی پهپادی صورت گرفت که لحظاتی پیش از آن مناطق مختلفی را از جمله در اطراف فرودگاه بین‌المللی اربیل هدف گرفته بود.

العربیه و رسانه های داخلی نوشتند؛ سپاه با صدور سه اطلاعیه‌ عنوان کرد که موشک‌ها به سمت بخش‌هایی از منطقه و از جمله سرزمین‌های اشغالی سوریه شلیک شده و محل تجمع فرمانده و عناصر اصلی مرتبط با عملیات تروریستی اخیر، به ویژه داعش منهدم شده است.

اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه به آگاهی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت، ولی عصر در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان جمهوری اسلامی مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد جمهوری اسلامی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت.

اطلاعیه شماره ۲ سپاه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک‌های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی ساعتی پیش خبر داد.

اطلاعیه شماره ۳ سپاه

سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره ۳ خود از موشک باران و انهدام مقر جاسوسی اسرائیل (موساد) در اقلیم کردستان عراق خبر داد.