نجفی دوباره به قتل عمد محکوم شد

0
194

وکیل محمدعلی نجفی از صدور حکم موکل خود خبر داد و در پاسخ به این سوال که آیا شش سال حبس قابل تایید است، گفت: من هم این موارد را شنیده‌ام اما تا حکم را رویت نکنم، نمی‌توانم جزئیات آن را بگویم.

حمیدرضا گودرزی وکیل محمدعلی نجفی درباره صدور حکم موکلش، اظهار کرد: آن‌طور که در سامانه صدور رأی نوشته شده، گویا حکم صادر شده، اما هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ۶ سال حبس نجفی قابل تایید است، گفت: من هم این موارد را شنیده‌ام، اما تا حکم را رویت نکنم، نمی‌توانم جزئیات آن را بگویم.

گودرزی در گفتگو با فارس هم گفته است: آنچه در سامانه اعلام شده، رای دادگاه به محکومیت قتل عمد است اما اینکه محکومیت نجفی چند سال است هنوز ابلاغ رسمی نشده است. اگر آنچه در برخی رسانه‌ها مبنی بر محکومیت ۶ سال حبس صحت داشته باشد به دلیل اینکه ما قتل شبه عمد را قبول داریم فرجام‌خواهی می‌کنیم و به رای صادره در دیوان عالی اعتراض می‌کنیم.

توضیحات وکیل نجفی در پی آن ارائه می‌شود که صبح امروز رونامه خبر جنوب که در شیراز منتشر می‌شود، از صدور حکم ۶ سال حبس برای وی خبر داده است. 

محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که سمت‌های چون وزیر آموزش و پرورش را نیز در کارنامه دارد، خرداد ماه امسال به جرم قتل همسر دومش میترا استاد محاکمه و برای وی حکم قصاص صادر شد. اما خانواده مقتول نجفی را بخشیدند و پرونده وی برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم در دادگاه روال خود را طی کرد. 

آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده ۹ آذر ماه جاری برگزار و مقرر شد دادگاه در موعد قانونی نظر خود را اعلام کند.