پمپئو: در حالیکه مردم ایران از سیل رنج می برند، رژیم دلارها را خرج مادورو می کند

0
219

وزیر خارجه ایالات متحده بعد از دیدار با گروهی از آمریکایی‌های ایرانی‌تبار، گفت ایالات متحده همیشه در کنار مردم ایران خواهد ایستاد. آنها سزاوار بهتر از این هستند.

مایک پمپئو روز دوشنبه ۲۶ فروردین بعد از بازگشت از سفر چهار روزه به آمریکای جنوبی،‌ در دالاس تگزاس یک دیدار خصوصی با جمعی از آمریکایی‌های ایرانی‌تبار داشت.

از این دیدار جزئیاتی منتشر نشد اما آقای پمپئو دوشنبه شب به وقت واشنگتن در توئیتر خود نوشت: از ملاقات با گروهی از ایرانی-آمریکایی های چشمگیر و موفق در دالاس لذت بردم. در مورد معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی – که از امروز اجرایی شد – و ۴۰سال بی توجهی رژیم به نیازهای مردم ایران صحبت کردیم.

​این دومین ملاقات آقای پمپئو با آمریکایی‌های ایرانی‌تبار است.

شبکه فاکس نیز در بخشی از گزارش دوشنبه خود به دیدار آقای پمپئو و ایرانی‌تبار‌ها اشاره کرد و نوشت وزیر خارجه آمریکا بعد از این دیدار در پاسخ به خبرنگاران گفت در روزی که قرارگرفتن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی اجرایی شد، من می خواستم با این گروه از ایرانی‌تبارها باشم تا نظر آنها را درباره تاثیر سیاست ما بر زندگی مردم ایران بشنوم و اینکه چطور ما امیدواریم سیاست ما به تغییر طبیعیت و رفتار جمهوری اسلامی و رهبری‌شان منجر شود.


به گزارش صدای آمریکا به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا، وزیر خارجه آمریکا همچنین به خبرنگاران بعد از نشست با جمعی از ایرانیان گفت: یک سیل بزرگ در ایران اتفاق افتاد اما رهبران جمهوری اسلامی به صدور تروریسم ادامه می دهد. به واقع، آنها دلارهایشان را برای حمایت از مادورو استفاده می کنند، در حالیکه مردم کشور خودشان در رنج هستند.