وزیر اطلاعات: شناسایی تمام افراد مرتبط با داعش در ایران

0
138

وزیر اطلاعات اعلام کرد که با هوشیاری وزارت اطلاعات هسته‌های داعش در ایران یکی پس از دیگری شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از ایسنا، حجت الإسلام سیدمحمود علوی طی سخنانی ه پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که به بحث نقش وزارت اطلاعات در حفظ امنیت و ثبات کشور اختصاص داشت، با اشاره به عملیات‌های گروه‌های تروریستی که توسط وزارت اطلاعات و اعضای آن ناکام ماندند، گفت: در روز قدس سال گذشته توطئه عملیات انتحاری در راهپیمایی روز قدس در شیراز و زاهدان کشف شد و نفرات آن دستگیر و برخی دیگر به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: در روزنامه‌ها نیز اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که یک گروهک تروریستی در زاهدان یک شمشیرباز بین‌المللی را برای اخاذی به گروگان گرفته بودند که با برنامه‌های هوشمند سربازان گمنام امام زمان این گروه شناسایی و شمشیرباز نامبرده آزاد شد و طی تخلیه اطلاعاتی مشخص شد این گروهک تروریستی برنامه چندین علمیات انفجاری در مشهد مقدس را در برنامه خود داشته‌اند که تمام تجهیزات آنها ضبط شد.

علوی خاطرنشان کرد: تیمی که شهید ماموستا شیخ الإسلام نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری را به شهادت رساندند و همچنین برنامه سرقت مسلحانه گروهک تروریستی در تهران و انفجار بمب در حرم حضرت معصومه را داشتند، نیز با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان شناسایی و منهدم شدند. همچنین عناصر تکفیری که قصد مسموم کردن غذای یکی از هیأت‌های بزرگ تهران را داشتند نیز شناسایی و منهدم شدند.