ژولیت بینوش بار دیگر با برونو دومون همکاری می‌کند

0
443

فیلم جدید برونو دومون کارگردان صاحب سبک فرانسوی با بازی ژولیت بینوش در جشنواره کن، معرفی می‌شود.

 کمپانی فیلم‌های بین‌المللی مومنتو حق پخش فیلم «خلیج اسلاک» به کارگردانی برونو دومون را با بازی ژولیت بینوش، فابریچی اوچینی و والریا برونی تدشی در جشنواره کن ارایه می‌کند.

این فیلم که طنزی تلخ و سیاه بر آن حاکم است، با محوریت تحقیقی درباره مجموعه‌ای از ناپدیدشدن‌های مرموز در سواحل شمالی فرانسه شکل گرفته است.

سال پیش یک مجموعه چهار قسمتی ساخته دومون با عنوان «Li’l Quinquin» برای اولین بار در بخش دوهفته کارگردانان کن به نمایش درآمد و با نقدهای پرسروصدا برای این کارگردان روبه رو شد که پیشتر جایزه بزرگ کن را برای فیلم «بشریت و فلاندر» دریافت کرده بود. حدود ۱.۴ میلیون تماشاچی این مجموعه را وقتی در فرانسه در سپتامبر ۲۰۱۴ روی آنتن رفت تماشا کردند.

تانیا میسنر رییس کمپانی فیلم‌های بین‌المللی مومنتو درباره امتیاز این فیلم گفت: فیلمنامه درخشان و طنزآمیز دومون هوایی تازه برای تنفس است. وی افزود: ما همیشه سینمای برونو را تحسین کرده‌ایم اما  «Li’l Quinquin» او ما را واقعا شگفت‌‌زده کرد و به یک اثر خاص بدل شد. اکنون ما بسیار خوشحالیم که در یک پروژه دیگر با او همکاری می‌کنیم که شاید منحصر به فردترین، الهام بخش‌ترین و خیره‌کننده ترین فیلم سال آینده شود.

داستان فیلم جدید بینوش در سال ۱۹۱۰ می‌گذرد؛ زمانی که در سواحل شمالی فرانسه از جمله اسلاک و در خلیج‌های زیبای این منطقه چند توریست ناپدید می‌شوند. تحقیقات به دو خانواده منتهی می شود که به دو جناح مخالف تعلق دارند.

بینوش که پیش از این در فیلم «کامیل کلودل» دومون نقش‌آفرینی کرده در این فیلم در راس یکی از این دو خانواده مادرسالار ظاهر خواهد شد. مثل دیگر فیلم‌های این کارگردان چندین نقش این فیلم به بازیگران تازه کار محلی واگذار شده است. تولید این فیلم در تابستان در شمال فرانسه انجام می‌شود و در نیمه های ۲۰۱۶ فیلم اکران خواهد شد.

این فیلم با بودجه ۷.۵ میلیون دلاری تولید می‌شود و محصول مشترک فرانسه و آلمان است.

کمپانی فیلم‌های بین‌المللی مومنتو سال پیش سال موفقی را برای ارایه فیلم «خواب زمستان» برنده نخل طلای کن پشت سر گذاشت و به تازگی توزیع «هنوز آلیس» را برعهده داشته است که جولیان مور برای بازی در آن جایزه اسکار گرفت.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، جدیدترین فیلم ژولیت بینوش بازیگر ۵۱ ساله فرانسوی با عنوان «کسی شب را نمی خواهد» ساخته ایزابل کوشِت چندی پیش فیلم افتتاحیه شصت و پنجمین جشنواره فیلم برلین بود.

www.fanpop.com