كريستوف والتس دشمن اصلی جيمز باند نيست

0
278

كريستوف والتس با رد خبر بازی در نقش دشمن جیمز باند در فيلم «شبح» اينها را خبرهاي اينترنتي نادرست خواند.

كريستوف والتس با رد خبر بازي‌اش در فيلم جديد جيمز باند با نام «شبح» يا «اسپكتر» گفت نام شخصيتي كه نقش آن را بازي مي‌كند بلوفيلد نيست و اين خبر به كلي نادرست است.

اين بازيگر اتريشي كه دو بار جايزه اسكار را برده در يك مصاحبه اعلام كرد اينها همه خبرهاي اينترنتي بود كه اعلام مي‌كرد او در نقش بلوفيلد در«شبح» بازي مي‌كند. او گفت اين شايعه از اينترنت شروع شد و اينترنت آفت است. او گفت اسم شخصيتي كه او در نقش آن بازي مي‌كند فرانتس اوبرهاوزر است.

او پس از اين انكار افزود كه شخصيت او با ارنست استاورو بلوفيلد بزرگترين دشمن مامور ۰۰۷ مرتبط است. بلوفيلد به عنوان بهترين دشمن شيطاني كه جيمز باند با آن روبه رو مي‌شود شناخته شده كه در راس يك سازمان جنايي جهاني است. نقش دشمن اصلي جيمز باند در فيلم‌هاي قبلي توسط بازيگراني چون دونالد پلزنس، تلي ساوالاس، مكس فون سيدو و چارلز گري بازي شده بود.

بازيگر فيلم «جانگوي رها شده» در بخش ديگری از مصاحبه‌اش گفته است علاقه كمي به بازي در فيلمي از جيمز باند داشت اما به دليل كيفيت ديگر بازيگراني كه در اين پروژه حضور داشتند، به بازي در اين نقش متقاعد شد. او با تعريف از سكانس‌هايي كه در مكزيك فيلمبرداري شده‌اند گفت نويسنده و كارگردان فيلم افراد تازه از راه رسيده نيستند و بازيگراني كه در نقش‌هاي مختلف ظاهر شده‌اند، مقلدان صرف و بي‌مزه نيستند.

او از صحنه‌هاي اتريش فيلم نيز دفاع كرد و گفت صحنه هايي كه در اتريش مي‌گذرد يادآور همان صحنه‌هاي سنتي اكشن در برف هستند. او افزود بازي دانيل كريگ در اين فيلم لحن متفاوتي به آن داده و اين فيلم ديگر مبتني بر فرمول‌هاي سنتي كه بازيگران به سادگي در برابر دوربين قرار بگيرند نيست.

اين بازيگر تحسين‌شده براي ايفاي نقش‌هاي درام همچنين گفت مي‌تواند تحقق هنري را در فيلم باند ببيند. او افزود اين فيلم به نوعي اسطوره مدرن است كه به شكلي هنرمندانه ساخته مي‌شود و همه اين پيچيدگي‌ها آن را جالب و مردم را جذب آن مي‌كند.