کیانو ریوز و کریستینا هندریکس به «ابلیس نئون» پیوستند

0
891

نیکلاس ویندینگ رفن، برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن فیلم ترسناکی را با بازی کیانوریوز، ال فانینگ و کریستینا هندریکس می سازد.

 کیانو ریوز بازیگر «بودای کوچک» و «ماتریکس» و کریستینا هندریکس از فیلم «رانندگی» و سریال تلویزیونی «مردان دیوانه» به جمع بازیگران فیلم ترسناک «ابلیس نئون» (The Neon Demon) پیوستد.

پیش از این اسامی ال فانینگ بازیگر «سوپر هشت» و «شیطان صفت»، جنا مالون از «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت اول» و ابی لی بازیگر استرالیایی فیلم هنوز اکران نگرفته «مکس دیوانه: جاده خشم» به عنوان نقش آفرینان این فیلم که زودی جلوی دوربین خواهد رفت، اعلام شده بود.

فیلم «ابلیس نئون» را نیکلاس ویندینگ رفن کارگردان دانمارکی نوشته است و کارگردانی می کند. ویندینگ رفن که برای «رانندگی» در سال 2011 جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن را برده، تاکنون فیلم هایی مانند «پوشر»، «سر برآوردن والهالا» و «تنها خدا می‌بخشد» را ساخته است.

به گزارش آنا به نقل از ایندی‌وایر، هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات فیلم‌نامه «ابلیس نئون» منتشر نشده و فقط گفته شده که این فیلم اثری ترسناک است که خانم‌ها اکثریت شخصیت های اصلی آن را تشکیل می دهند.

شرکت‌های گومونت و وایلد بانچ سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم «ابلیس نئون» هستند و این فیلم طبق برنامه قرار است از تاریخ 30 مارس (11 فروردین) در لس‌آنجلس جلوی دوربین برود.