جنیفر لارنس در میان «مسافران» کارگردان «بازی تقلید»

0
345

مورتن تیلدم سازنده «بازی تقلید» اثر عاشقانه‌ای در ژانر علمی-تخیلی برای شرکت سونی می‌سازد که جنیفر لارنس و کریس پرَت نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند.

 «مسافران» (Passengers) نام فیلم تازه ای است که مورتن تیلدم، کارگردان «بازی تقلید» که فیلمش امسال نامزد هشت جایزه اسکار شده، مشغول قرارداد بستن با شرکت سونی برای کارگردانی آن است.

به‌ گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر در فیلم عاشقانه علمی-تخیلی «مسافران» قرار است جنیفر لارنس بازیگر مجموعه فیلم های «عطش مبارزه» نقش اصلی را بر عهده داشته باشد.

فیلم‌نامه «مسافران» را یان اسپایتس نوشته که سابقه نگارش فیلم‌نامه‌های «پرومتئوس» و «دکتر استرنج» را در کارنامه دارد. داستان این فیلم در یک سفینه فضایی می گذرد و در زمانی به مدت بیش از یک قرن ادامه دارد اما جزئیاتی از آن منتشر نشده است.

کریس پرَت، بازیگر «نگهبانان کهکشان» که «دنیای ژوراسیک» را آماده نمایش دارد، دیگر بازیگر این فیلم علمی-تخیلی است. جنیفر لارنس این روزها مشغول بازی در فیلم «جوی» به کارگردانی دیوید اُ. راسل است و «عطش مبارزه: زاغ مقلد-قسمت دوم» را آماده نمایش دارد و بازی در «مردان مجهول: آپوکالیپس» را که در بهار سال 1395 به روی پرده خواهد رفت، در برنامه دارد.

جنیفر لارنس متولد 1990 در لوییزویل کنتاکی است. بعد از حضور در چند سریال تلویزیونی در فاصله سال‌های 2006 تا 2008، با بازی در فیلم «گاردن پارتی» وارد حرفه بازیگری سینما شد. اولین درخشش جنیفر لارنس در سال 2010 با درام «زمستان استخوان‌سوز» به کارگردانی دبرا گرانیک بود. او در سال 2011 با «مردان مجهول: درجه یک» پا به عرصه فیلم‌های ابرقهرمانی گذاشت و اولین فیلم از مجموعه «عطش مبارزه» با بازی او در سال 2012 به‌روی پرده رفت. این بازیگر «دفترچه امیدبخش» به کارگردانی دیوید اُ. راسل برنده جایزه اسکار بازیگر زن نقش اول 2013 شد و برای «سرمای استخوان‌سوز» در سال 2011 و «کلاهبرداری آمریکایی» دیوید اُ. راسل در سال 2014 دو نامزدی دیگر اسکار در کارنامه خود ثبت کرد.

جنیفر لارنس در فهرست مجله فوربس پس از ساندرا بولاک در مقام دومین زن بازیگر پردرآمد هالیوود در فاصله ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 قرار گرفته و همچنین برای بازی در مجموعه پرفروش «عطش مبارزه» عنوان موفق‌ترین قهرمان زن سینمایی را در کتاب رکوردهای جهانی گینس به نام خود ثبت کرده است. نام وی اخیراً به عنوان خواننده قطعه موسیقی با عنوان «درختی برای دار زدن» (The Hanging Tree) که در فیلم «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت اول» اجرا شد به فهرست آثار پرفروش موسیقی نیز راه پیدا کرده است.