درخواست خانواده مهدی کروبی از زندانیان اعتصاب کننده برای پایان دادن به اعتصاب

0
209

خانواده مهدی کروبی در پیامی از آقایان عبدالفتاح سلطانی، امیر خسرو دلیر ثانی، سعید مدنی و مهدی خدایی خواستند تا به اعتصاب غذای خود پایان دهند.

 در این پیام٬‌ضمن تاکید بر شجاعت و ایستادگی این عزیزان در دفاع از حقوق برحق زندانیان٬ از آنان خواسته شده “تا سلامتی خود را که برای همه ما مهم و ارزشمند است را به خطر نیاندازند.”

عبدالفتاح سلطانی، امیر خسرو دلیر ثانی، سعید مدنی و مهدی خدایی از ظهر روز شنبه در اعتراض به وضعیت زندانیان بیمار که نیاز به رسیدگی پزشکی در خارج از زندان دارند و عدم توجه مسئولین زندان به وضعیت وخیم آنان دست به اعتصاب غذا زده اند. اعتصاب کنندگان خواسته اند که بیماران محبوس به بیمارستانی خارج از زندان اعزام شده و بتوانند از حق مرخصی درمانی بهره مند شوند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از سحام٬متن این پیام بدین شرح است:

جناب آقایان عبدالفتاح سلطانی، سعید مدنی، امیر خسرو دلیرثانی و مهدی خدایی

با سلام و عرض احترام

ضمن تجلیل از مقاومت٬ شجاعت٬ ایستادگی و حق خواهی شما عزیزان در مسیر آزادی و آزادگی و نیز اعتقاد به حق اعتراض تان٬ از شما عزیزان خواهشمدیم تا سلامتی خود را٬ که برای همه ما مهم و ارزشمند است را به خطر نیانداخته و ضمن پایان دادن به اعتصاب غذای خود٬ به این مهم توجه داشته باشید که این خواسته٬ انتظار همه دلسوزانی است که امیدشان به شما و دیگر زندانیان مبارز و برومند است.

باشد که به زودی شاهد آزادی شما عزیزان و همه زندانیان دربند باشیم.

خانواده مهدی کروبی

۱۷ آبانماه ۱۳۹۲