«گناهکاران» در مادريد اسپانیا..

0
438

فيلم سينمايي «گناهکاران» به کارگرداني فرامرز قريبيان نامزد دريافت جايزه بهترين فيلم خارجي از جشنواره مادريد شد.

 بر اساس گزارش بانی فیلم،اين فيلم در پنجمين حضور بين المللي اش توانسته در جشنواره مادريد جزو 6 فيلم منتخب براي دريافت جايزه بهترين فيلم غير اسپانيايي قرار بگيرد. در اين بخش فرامرز قريبيان به عنوان بهترين کارگردان و سام قريبيان به عنوان بهترين فيلمنامه نويس نامزد دريافت جايزه هستند.

اين فستيوال ديروز (3 جولاي) آغاز به کار کرده و قرار است طي چند روز آينده برگزيدگان خود را انتخاب کند.«گناهکاران» در اولين حضور بين المللي خود شهريور ماه سال قبل در فستيوال «ميل ولي» در کاليفرنيا پذيرفته شده و به نمايش درآمده بود.

 جشنواره هاي مارديا اسپانيا، لوسرن سوئيس و سونوما کاليفرنيا ديگر فستيوال هايي هستند که طي يکسال گذشته «گناهکاران» را نمايش داده اند که از اين ميان اين فيلم از فستيوال لوسرن توانست ديپلم افتخار بگيرد.

طبق برنامه ريزي هاي انجام شده «گناهکاران» قرار است از در اکران دوم عيد فطر در گروه آفريقا به نمايش دربيايد. با توافقات انجام شده اين فيلم بعد از پايان اکران «هيس! دخترها فرياد نمي زنند» در اين گروه سينمايي روي پرده برود.

قريبيان اين فيلم را دو سال قبل در تهران و ترکيه ساخت که در بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد و رامبد جوان توانست براي ايفاي نقش در اين فيلم سيمرغ بلورين بگيرد. فرامرز قريبيان، رامبد جوان، بهاره کيان‌افشار، همايون ارشادي، هومن برق نورد، کوروش تهامي، ملکه رنجبر، اميد روحاني، رضا رويگري، شقايق فراهاني، مهتاج نجومي و نسرين مقانلو بازيگران اين فيلم هستند. «گناهکاران» داستان يک کاراگاه و دستيارش است که درگير پرونده پيچيده قتل دختري جوان مي شوند. پخش فيلم «گناهکاران» را فيلميران بر عهده دارد.