گای ریچی دو سال دیگر با «شاه آرتور» می‌آید

0
289

«شاه آرتور» فیلم جدید گای ریچی از سوی کمپانی‌های برادران وارنر و ویلج رودشو در سال 2016 به شکل سه بعدی اکران می‌شود.

کمپانی‌های برادران وارنر و ویلج رودشو تاریخ اکران فیلم «شاه آرتور» را که روایت جدیدی از داستان افسانه‌ای پادشاه آرتور و شوالیه‌های وی است، برای روز بیست و دوم ماه جولای 2016 تعیین کرده‌اند. گای ریچی مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلم با بودجه بالایی ساخته می‌شود.

فیلمنامه این فیلم که در دو فرمت سه بعدی و دو بعدی اکران می شود، توسط جوبی هارولد نوشته شده است.

دو ماه پیش اعلام شد گای ریچی برای ساخت این پروژه انتخاب شده است. ریچی پیش از این نیز قرار بود که فیلمی درباره شاه آرتور بسازد و حتی فیلمنامه آن هم توسط جان هج نوشته شده بود، اما نظر کمپانی برادران وارنر تغییر کرد و سرانجام پس از مدتی دوباره ریچی به این منظور انتخاب شد.

این پروژه بزرگ شامل 6 فیلم است و هنوز در مراحل اولیه تولید است و معلوم نیست که آیا گای ریچی هر شش قسمت را کارگردانی می‌کند یا فقط برای یک قسمت انتخاب شده است.

ریچی با همکارش لایونل ویگرم، در کنار آکیوا گولدزمن و کمپانی وید رود و توری تانل از کمپانی سیف هاوس پیکچرز مسئولیت تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

ریچی که پروژه بعدی اش «مردی از U.N.C.L.E.» خواهد بود از سال 2010 تا به حال با کمپانی برادران وارنر روی پروژه «شاه آرتور» مشغول بوده است. تا کنون به نظر می‌رسید که این پروژه از مسیر اصلی خارج شده باشد و شانس چندانی برای ساخته شدنش وجود نداشته باشد، با این وجود با تغییرات کنونی به نظر می رسد که این پروژه بار دیگر به مسیر اصلی بازگشته باشد.

با این حال و با وجود این که افسانه شاه آرتور از شخصیت‌های متعدد و داستان‌های تو در تو شکل می گیرد، اما ساخت یک پروژه 6 قسمتی کاری بزرگ است و در این زمینه «جنگ ستارگان» مثال خوبی است که از شروع اولین پروژه «جنگ ستارگان» تا اتمام قسمت ششم آن، حدود هجده سال زمان صرف شد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تا این لحظه فیلم «پادشاه آرتور» تنها فیلمی است که برای آخر هفته بیست و دوم ماه جولای 2016 در ردیف اکران قرار گرفته و هنوز فیلم دیگری برای اکران در این تاریخ آماده نشده است.

blogs.indiewire.com