جیمز کامرون سه ادامه برای «آواتار» می‌سازد

0
179

جیمز کامرون کارگردان و سازنده فیلم «آواتار» اعلام کرد فیلمنامه سه فیلمی که می خواهد در ادامه آواتار بسازد تا 6 هفته دیگر آماده می شود.

 جیمز کامرون با بیان این که فیلمنامه سه فیلم بعدی «آواتار» ظرف 6 هفته آینده تکمیل می‌شود، منتظران این مجموعه را خوشحال کرد.

وی گفت فیلم دوم، سوم و چهارم همزمان با هم به دست تولید سپرده می شوند و در حال حاضر همه در مرحله پیش تولید هستند. وی افزود: ما اکنون در حال طراحی، آماده کردن مجموعه و شخصیت‌هایی هستیم که در این سه فیلم حضور دارند.

کامرون گفت به همین دلیل باید فیلمنامه‌ها همزمان به پایان برسند و کار ساخت سه فیلم همزمان شروع شود. او تاکید کرد از نظر من 6 هفته دیگر برای رسیدن به این مرحله لازم است.

در حالی که اولین فیلم «آواتار» در سال 2009 ساخته شد و به پرفروش ترین فیلم علمی-تخیلی بدل شد، طبق برنامه ریزی‌ها، اولین ادامه بر این فیلم در دسامبر 2016 راهی سینماها می‌شود. جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو پیش از این به عنوان افرادی که با کامرون برای نوشتن فیلمنامه ها همکاری می کنند، معرفی شده بودند.

سم ورتینگتون، زوئی سالدانا و استیون لانگ در نقش‌های خود در قسمت‌های جدید فیلم ظاهر خواهند شد.

کامرون درباره احتمال حضور آرنولد شوارتزنگر در این مجموعه گفت: تا آنجا که از فیلمنامه‌ها می‌بینم شخصیتی که وی بتواند در نقش او ظاهر شود در فیملنامه ها وجود ندارد، به همین دلیل باید بگویم احتمالا آرنولد در این مجموعه جایی نخواهد داشت.

وی همچنین یادآور این موضوع شد که نقشه های ساخت اقتباسی از «فرشته نبرد» تا بعد از کامل شدن سه فیلم «آواتار» در حال تعلیق قرار خواهند داشت. وقتی که با این سوال مواجه شد که در آینده این فیلم چه چیزی می بیند او پاسخ داد که دوست دارد در آینده تاکید کمتری بر نمای ظاهری هر فیلمی گذاشته شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،کامرون گفت: از نظر داستان سرایی دوست دارم هالیوود بیشتر به سمت سبک نویسندگی که در حال حاضر در سریال های تلویزیونی مشاهده می کنیم سوق پیدا کند؛ تاکید بیشتر بر روی شخصیت‌های داستان، و انفجارها و تکنیک‌های آتشین کمتر.