پیشکش به خاک خونین وطنم! لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، بخش بیست و پنجم

0
6144

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

شبِ تاریک و بیمِ موج و گردابی چنین هایل

کجا دانند حالِ ما سبکبارانِ ساحل‌ها

… پس دیگر بار حسین را ببردند تا بردار کنند. صد هزار آدمی گرد آمدند و او چشم گرد می آورد و می گفت: ” حق، حق، انالحق”

نقلست که درویشی در آن میان ازو پرسید که عشق چیست؟ گفت: امروز بینی و فردا بینی پس فردا بینی آن روزش بکشتند و دیگر روزش بسوختند و سوم روزش به باد بردادند، یعنی عشق اینست. پس در راه که می‌رفت می‌خرامید دست اندازان وعیاروار می‌رفت با سیزده بند گران گفتند این خرامید چیست گفت: زیرا که بنحرگاه می‌روم ونعره می‌زد و می‌گفت:

ندیمی غیر منسوب الی شیء من الحیف

سقانی مثل ما یشرب کفعل الضیف بالضیف…

چون بزیر دارش بردند، بباب الطاف قبله ای بر زد و پای بر نردبان نهاد. گفتند حال چیست؟ گفت: معراج مردان سردار است پس میزری در میان داشت و طیلسانی بر دوش دست برآورد و روی به قبلهٔ مناجات کرد و گفت: آنچه اوداند کس نداند پس بر سر دار شد جماعت مریدان گفتند چه گوئی در ما که مریدانیم و اینها که منکرند و ترا به سنگ خواهند زد گفت: ایشان را دو ثواب است و شما را یکی از آنکه شما را بمن حسن ظنی بیش نیست و ایشان از قوت توحید به صلابت شریعت می‌جنبند و توحید در شرع اصل بود و حسن ظن فرع.*

آنچه که ما می‌دانیم و خود بهتر می‌دانند، آنست که اسناد ارائه شده توسط تیم خبرنامه ملی ایرانیان، با عنوان ” لانه گنجشکهای واجا در آلمان” باید خوانده شود! چرا؟ اصولاً هر سندی به عنوان مدرک تا زمانیکه ممنوعیت طرح آن وجود نداشته باشد قابل طرح است. این اسناد محتوای یک اندیشه را مجسم می‌سازد و دیگران با خواندن آن می‌توانند از محتوایش آگاه گردند. این اسناد اثبات می‌کند که جمهوری اسلامی تامین کنندۀ اصلی کمک مالی به اسلامگراها در اروپا می‌باشد! علاوه بر حمایت لجستیکی و کمک آموزشی، جمهوری اسلامی همواره کمک‌های مالی بسیاری به افراد نفوذ کرده در اپوزیسیون و رسانه‌های وابسته به اصطلاح مخالف در آلمان نموده است!

پیشتر دویچه‌وله در گزارشی آورده بود که مانفرد موک، معاون سرپرست سازمان «حفاظت از قانون اساسی» ایالت هامبورگ در گزارش تلویزیونی “پانوراما” در مورد فعالیت‌های عوامل جمهوری اسلامی علیه منتقدان خود را تأئید کرده و گفته است اطلاع دارند که بویژه در هامبورگ عوامل رژیم هم برای شناسائی مخالفان در تظاهرات شرکت می‌کنند! او همچنین در ادامه بیان داشته بود که “ما شواهدی در دست داریم که نشان می‌دهد عوامل رژیم از تظاهرات عکس‌برداری می‌کنند و هدفمندانه در صدد شناسائی مخالفان هستند.”

و در کنار این داستان‌ها، لاشخورها هچنان در جستجوی ذره‌ای شرافت برای فاحشه های ولگرد باران‌های لخت، با زبانهای عریان، صورت‌های سرخابی و ته مانده وجاهت در لابی هتل چون پا اندازها به بهای فروش شرف، فاتحه بر غیرت می‌خوانند و مشتریان فاحشه های مغزی در اندیشه گزینشی برتر، کوچه پس کوچه‌های هوس را دور می‌زنند!

تا ساعاتی دیگر با نوشتاری دیگر

مطلب پیشین را مطالعه نمائید

* ذکر حسین منصور حلاج قدس الله روحه العزیز؛ تذکره الأولیاء، عطار

**تظاهرات ضدحکومتی ایرانیان در برلین، آلمان. شنبه ٣٠ مهر ۱۴۰۱ ، رویترز