پوستر کینو ریوز در نقش یک سامورایی منتشر شد..

0
567

مسئولان استودیو فیلمسازی «یونیورسال» از نخستین پوستر فیلم سینمایی «۴۷ رونین» رونمایی کردند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «یونیورسال» در حالی از نخستین پوستر فیلم سینمایی «۴۷ رونین» (۴۷ Ronin) رونمایی کردند که پوستر منتشر شده کینو ریوز را در نقش یک سامورائی افسانه‌ای به تصویر می‌کشد.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، کارل رینش در نخستین تجربه کارگردانی خود ساخت فیلم سینمایی «۴۷ رونین» را برعهده دارد و کینو ریوز نیز در این فیلم فانتزی در نقش یک سامورائی ژاپنی-بریتانیایی به نام «کای» بازی می‌کند. «کای» با عضویت در یک گروه متشکل از سامورایی‌ها برای انتقام از یک ارباب که به طور خائنانه‌ای استاد آن‌ها را کشته است با آن‌ها همراه می‌شود.

فیلمنامه فیلم سینمایی «۴۷ رونین» را نیز حسین امینی؛ نویسنده برجسته ایران به همراه کریس مورگان نوشته‌اند.

این فیلم سینمایی نسخه فانتزی شده داستان واقعی «۴۷ رونین» است که در آن از عناصر فانتزی مانند سحر و جادوگری استفاده شده است.

فیلم سینمایی «۴۷ رونین» در روز کریسمس سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود. فیلمبرداری این پروژه از بهار سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده است.

هیرویوکی سانادا؛ بازیگر فیلم سینمایی «گرگین» (The Wolverine)، کو شیباساکی و تادانوبو آسانو؛ بازیگران فیلم سینمایی «ثور» (Thor) و رینکو کیکوچی؛ بازیگر فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس» (Pacific Rim) دیگر بازیگران فیلم سینمایی «۴۷ رونین» هستند.