پشت پرده اردوهای تیم‌‌های ملی پایه در آلمان

1
214

چندی قبل امیر عابدینی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها در خصوص فساد موجود در فوتبال گفته بود باید ابتدا فساد از درون فدراسیون فوتبال رسوب زدایی شود و در حالی که خیلی ها طی روزهای اخیر به بحث فساد در داوری می‌پردازند. مرتضی کریمی داور بازنشسته فوتبال با بیان تخلف یکی از کارکنان سازمان لیگ و دریافت 16 میلیون تومان به یورو از یک باشگاه برای داوران پرده برداشت اکنون خبرهای زیادی در خصوص مافیای ریشه دوانده در فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.

یکی از کسانی که سابقا در تیم های پایه مسئولیت داشته به خبرنگار قانون گفت : شما بروید پیگیری کنید چرا تیم های پایه هر ساله به آلمان می‌روند و اردوهای این تیم ها را چه کسی هماهنگ می‌کنند.

این مقام مسئول سابق با اسم بردن از فردی به نام دکتر «ن» مدعی شد که او بابت هر اردوی تیم های پایه در آلمان کلی کاسب می‌شود و این کار را هم با حمایت های آقای ذی نفوذ در فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد.

این فرد با افشاگری علیه آقای مسئول می‌گوید: « چند سال پیش من به همراه یکی از تیم های پایه به آلمان رفته بودیم و قرار بود بابت این اردو برای هر بازیکن 6500 یورو فدراسیون بپردازد. آقای دکتر «ن» به همراه پول به اردوی تیم آمدند و بابت هر بازیکن 5000 هزار یورو به من دادند و زمانی که به او گفتم چرا 1500 یورو کم است گفت 1500 یورو هم برای فلانی است. حالا اگر می‌خواهی 500 یورو هم بابت هر بازیکن به تو بدهم ولی چیزی نگو»

این فرد مطلع گفت آن پول را نگرفته ولی حرفی هم نزده تا اینکه او را کنار گذاشته اند و بعد از آن به ارگان مربوطه اطلاع داده. اما به او گفته اند فعلا سکوت کند.

به گزارش قانون؛ در همین حال شنیده می‌شود در همان اردو وقتی سرمای شدید آلمان بازیکنان را آزار می‌دهد طی تماسی با همان فرد ذی نفوذ او دستور می‌دهد که از آلمان کاپشن آل اشپورت خریداری شود اما با وجودی که اعضای تیم و کادر فنی و سرپرستی 40 نفر بودند تعدا کاپشن های خریداری شده 50 عدد فاکتور می‌شود و گویا 10 عدد از این کاپشن ها برای همین آقای مسئول بوده است.

1 نظر

  1. به نظر من همين اقائي كه الان بعد از گذشت مدتها افشا گري ميكند خودش نيز همدست اقايون ميباشد چرا همانروزها نگفت كه الان ميگويد و اين نيز با انها تو يه كاسه ميخوردن

نظرات بسته است