رونمایی از کیت آتش نشانی و آفرود شورلت

0
583

شورولت دراقدامی بی سابقه، از يك كيت آتش نشانى و يك كيت آفرود، براى مدل سيلورادو رونمايى كرد.

وانت ها يكى از محبوب ترین خودروها در آمريكا به حساب مىآيند، به گونه ای كه بخشی از فرهنگ مردم آنجا تبديل شدهاند.

به گزارش  «مجله ماشین»، بديهى است كه کمپانی‌هاى خودروسازى در اين كشور، سالانه بودجه زيادى را به وانت‌هايشان تعلق مى‌دهند. به عنوان مثال مى‌توان شورولت را نام برد كه اخيراً در نمايشگاه ايالتى تگزاس از دو كيت با كاربردى متفاوت براى وانت خود، سيلورادو، رونمايى كرده كه توجه دوستداران وانت را به خود جلب كرده است.

كيت اول سيلورادو را تبديل به يك وانت آتشنشانى مى‌كند. در اين كيت، هرچيزى كه يك فرد عادى براى مبارزه با آتش نياز دارد، قرار دارد، از آژير و كپسول‌هاى آتش خاموش كن كرومى گرفته تا كپسول اكسيژن و حتى تبر.

يك مورد جالب و بى‌معنى در اين كيت، رينگ‌هاى 22 اينچ اسپرتى است كه بر روى آن قرار داده شده‌اند تا به همگان ثابت كنند كه هر خودرويى حتى خودروى آتش‌نشانى هم مى‌تواند تيون و اسپرت شود.

كيت بعدى كاملاً با كيت اول تفاوت دارد و شورولت نام black ops را براى آن انتخاب كرده است. اين كيت براى استفاده در جنگ كاربرد دارد اما مى توان از آن در ماجراجويى خارج جاده اى هم استفاده كرد. در اين كيت تجهيزاتى مانند نورافكن led، قلاب، دستگيره چرخ جراثقيل، بيل تا شونده و رينگ‌هاى 18 اينچى كار گذاشته شده است، همچنين اگر شما مانند شخصيت‌هاى بازى ويديويى black ops در وسط جنگ گم شده باشيد، قوطى‌هاى آهنى پر از آب، كيف كمك‌هاى اوليه نظامى و ماسك گاز‌هاى شيميايى كه در اين كيت قرار داده شده‌اند، كمك زيادى به زنده ماندن شما مى‌كنند.

پيشرانه هر دو مدل به صورت 5.3 ليترى هشت سيلندر است كه 355 اسب بخار توليدى را از طريق جعبه دنده شش سرعته اتوماتيك به چرخ‌ها انتقال مى‌دهند. اگر مايل به كسب اطلاعات بيشتر از اين دو كيت هستيد، بايد تا زمان برگزارى نمايشگاه sema در ماه نوامبر صبر كنيد تا از اين دو كيت در آنجا به صورت رسمى رونمايى شود.