همکاری تارانتینو با آهنگساز افسانه‌ای دنیای سینما قطعی شد

0
130

کوئینتین تارانتینو با به نمایش گذاشتن قسمت کوتاهی از فیلم جدید خود به نام «هشت نفرت‌انگیز» برای هزاران طرفدار فیلم در جشنواره کامیک – کان سن‌دیئگو، اعلام کرد که انیو موریکونه آهنگساز «روزی روزگاری در آمریکا» پس از چهل سال، دوباره برای یک فیلم وسترن آهنگ خواهد ساخت.

استفاده از موسیقی متن اورجینال در فیلم «هشت نفرت‌انگیز» برای تارانتینو، که معمولا از موسیقی دیگر فیلم‌ها در آثار خود استفاده کرده، یک تغییر مسیر محسوب می‌شود.

کارگردان «بیل را بکش» گفته که تنها زمانی خود را یک کارگردان فیلم‌های وسترن خواهد شمرد، که سه فیلم را در این سبک کارگردانی کرده باشد.

با احتساب «جانگو» و «هشت نفرت‌انگیز» او با تبدیل شدن به یک کارگردان تمام عیار وسترن تنها یک فیلم دیگر فاصله دارد. همکاری خالق موسیقی متن «خوب، بد، زشت» در ساخت یک فیلم وسترن برای هر کارگردانی یک امتیاز بزرگ خواهد بود.

تارانتینو همچنین اعلام کرد که فیلم «هشت نفرت‌انگیز» همین کریسمس، به صورت 70 میلیمتری در برخی از سالن‌های سینما اکران خواهد شد. او با اعلام این خبر گفت :«من طرفدار پخش دیجیتال فیلم‌ها نیستم.»

به گزارش خبرآنلاین؛ در این کنفرانس جمعی از بازیگران فیلم نیز در کنار تارانتینو حضور داشتند. بروس درن یکی از بازیگران فیلم در تمجید از تارانتینو گفت:« کوئینتین توجه بسیار زیادی به جزئیات دارد. تنها کسی که در تاریخ سینما در این مورد توانایی رقابت با او را دارد، کارگردان نامدار ایتالیایی، لوکینو ویسکونتی است.»