قیمت بنزین آزاد 1000 تومان شد، سهمیه ای 700 تومان، به همراه جزئیات

0
380

رئیس انجمن سی ان جی خبر داد که قیمت بنزین 1000 تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان از تارنماهای درون مرزی، وی گفت: بر اساس ابلاغیه رسمی از امشب هر لیتر بنزین آزاد به قیمت 1000 تومان و سهمیه‌ای 700 تومان عرضه می‌شود.

اردشیر دادرس همچنین از افزایش قیمت گاز از 310 تومان به 450 تومان خبر داد و افزود: سهمیه های 400 تومانی خودروها نمی سوزد و متقاضیان قادر به استفاده از آنها هستند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پنجشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیات وزیران در اجرای مصوبه مجلس شواری اسلامی در قانون بودجه سال 1393 نرخ های جدید بنزین، نفت گاز و CNG را برای اجرا از ساعت 24 امروز (پنجشنبه) مورخ چهارم اردیبهشت به ترتیب زیر به تصویب رسانید که بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند:

براساس این اطلاعیه، میزان سهمیه ماهانه همه خودروها طبق روال گذشته خواهد بود و از ساعت 24 امروز (پنجشنبه چهارم اردیبهشت)، سهمیه کامل اردیبهشت ماه خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلتها به کارت های سوخت آنها تخصیص می یابد.

 34

در همین حال، سهمیه‌های 400 تومانی باقی‌مانده در کارتهای سوخت سواری شخصی و موتورسیکلت‌ها کماکان معتبر است.این شرکت در اطلاعیه خود همچنین تاکید کرده است که سهمیه های 400 تومانی باقیمانده در کارت های سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلتها کماکان معتبر بوده است و دارندگان کارتهای سوخت می توانند این سهمیه ها را با همان نرخ 400 تومانی قبلی از جایگاه ها دریافت کنند.

همچنین سهمیه بنزین خودروهای عمومی هم از زمان تغییر نرخ برای باقیمانده اردیبهشت ماه با نرخ های جدید به کارت های آنها تخصیص می یابد.