ستاره «برکینگ بد» رییس‌جمهور آمریکا می‌شود

0
191

برایان کرنستون ستاره سریال محبوب «برکینگ بد» به زودی با ایفای نقش بیندون بی جانسون رییس‌جمهور آمریکا در نمایشی تاریخی به نام «تا پایان» اولین اجرایش در برادوی را تجربه می‌کند.

 این نمایش که توسط رابرت شنکان نوشته شده، داستان اولین سال ریاست جمهوری جانسون بعد از ترور جان اف کندی در سال 1963 را به نمایش می‌گذارد.

کرنستون که تا به حال برنده سه جایزه امی شده است درباره بازی در این نمایش گفت که می‌خواست منتظر اثری باشد که واقعا معنی‌دار و طنین‌انداز باشد.

این نمایش روز ششم ماه مارس در تئاتر نیل سایمون روی صحنه می رود.

شنکان نویسنده نمایش گفت: دو موضوع درباره بازیگری که می خواهد نقش رییس جمهور جانسون را بازی کند باید مد نظر باشد؛ شما کسی را می خواهید که بسیار جذاب و گیرا باشد و در عین حال کسی که کاملا ترسناک باشد و در برایان کرنستون ما هر دوی این خصوصیت‌ها را داریم.

شنکان که در سال 1992 برای «چرخه کنتاکی» برنده جایزه پولیتزر نیز شده بود در ادامه گفت: این نقش در اندازه «شاه لیر» است و کرنستون عملا تمام مدت روی صحنه است.

نمایش «تا پایان» در فستیوال اورگان شکسپیر سال 2012 به نمایش درآمده بود که در آن کرنستون برای اولین بار در نقش اول ظاهر شد. این نمایش همچنین ماه سپتامبر گذشته نیز در تئاتر امریکن رپورتوار کمبریج نیز یک بار به نمایش درآمد و کرنستون که در سالنی پر از تماشاچی نقشش را اجرا کرده بود، نقدهای مثبتی نیز دریافت کرد.

نمایش «تا پایان» بر روی دو داستان موازی تمرکز می کند: نبرد جانسون برای تصویب لایحه حقوق شهروندی سال 1964 و همچنین کمپین او برای انتخاب دوباره به عنوان رییس جمهور ایالات متحده. کرنستون در راس گروهی بیست نفره از بازیگران روی صحنه می رود. این نمایش را بیل راچ کارگردانی می کند.

به گزارش  مهر به نقل از رویترز، کرنستون پنجاه و هفت ساله همچنین در اوایل هفته کنونی نیز برای ایفای نقشش در آخرین فصل سریال «برکینگ بد» برای بازی در نقش والتر وایت، استاد شیمی که تبدیل به تولیدکننده مواد مخدر شد، برنده جایزه اتحادیه بازیگران آمریکا شد.

 http://thenosebleeds.com/2013/08/bryan-cranston-is-reportedly-set-to-land-role-of-lex-luther/

http://www.businessinsider.com/how-bryan-cranston-would-kill-his-girlfriend-2013-7