«رابين ويليامز» در 63 سالگي درگذشت

0
170

جسد «رابين ويليامز» بازيگر و كمدين 63 ساله و شناخته شده سينما روز گذشته در محل اقامت خود پيدا شد.

براساس گزارش پزشكي قانوني، «رابين ويليامز» روز دوشنبه 11 اوت در حالي درخانه خود در تيبوران كاليفرنيا پيدا شد كه علت مرگ او خودكشي در اثر خفگي اعلام شده است.

بازرس رسيدگي به اين پرونده اعلام كرد،‌ مرگ ويليامز خودكشي در اثر خفگي بوده ولي براي تكميل پرونده و اتخاذ تصميم نهايي جسد او بايد كالبد شكافي شود. جسد او امروز كالبد شكافي شده و علت دقيق مرگ وي اعلامخواهد شد.

ويليامز كه در گذشته سابقه مصرف الكل و اعتياد به مواد مخدر را داشته،‌ اوايل تابستان به يك مركز بازپروري ترك اعتياد مراجعه كرد و اعلام كرده بود كه به هيچ عنوان به زندگي گذشته خود بازنخواهد گشت.

«مارا بوكسبام» مدير برنامه هاي ويليامز گفته : رابين پس از مراجعه به مركز بازپروري با افسردگي شديد مواجه بود.

همسر او با انتشار بيانيه اي اظهار داشته كه مرگ رابين قلب همه را شكسته و غم و اندوه را در دل طرفدارانش ايجاد كرده است. او مردي بود كه در لحظات بي شماري خنده وشادي را به ميليونها نفر هديه داد.

او همچنين از برگزاري مراسم خاكسپاري خصوصي بدون حضور رسانه ها خبر داده است.

با انتشار خبر درگذشت ناگهاني ويليامز ، چهره هاي معروف سينمايي و تلويزيوني تاسف خود را از اين اتفاق ابراز داشتند. رئيس جمهور آمريكا نيز با انتشار بيانيه اي خبر درگذشت ويليامز را تسليت گفت و از او به عنوان مردي كه به نوبه خود متفاوت بود ياد كرد.

ويليامز با بازي در فيلمههاي «صبح بخير ويتنام»(1987)، «خانم داوت فاير»(1993)، «ويل هانتينگ خوب»01997) و مجموعه تلويزيوني «مورك منيدي» شناخته مي شد.

او تاكنون سه بار جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش اول مرد را دريافت كرده بود و سه بار ناميزد جايزه اسكار شد.

او روزهاي آخر عمر خود را با همسر و سه فرزندش سپري كرد. از مهمترين و به ياد ماندني ترين فيلمهاي او مي توان به آثار زير اشاره كرد.