رابرت داونی جونیور به سینمای مستقل اعتقاد ندارد

0
167

رابرت داونی جونیور بازیگر «مرد آهنی» چندان علاقه ای به بازی در فیلم‌های هنری ندارد و می‌گوید بعضی مواقع همین فیلم‌های کوچک بیشترین چیزها را از شما می‌گیرند.

 بعد از بازی کردن نقش مرد آهنی در مجموعه فیلم‌های «مرد آهنی» و «انتقام‌جویان»، رابرت داونی جونیور در دید بیشتر مردم به عنوان همین شخصیت شناخته می‌شود اما بعضی‌ها ممکن است به این فکر کنند که آیا او دلش نمی‌خواهد این شانس را داشته باشد که در فیلم‌های کوچکتر نقش‌آفرینی کند و تا این حد در مرکز توجه نباشد؟ ظاهرا خیر.

ستاره فیلم جدید «انتقام‌جویان: عصر اولتران» در مصاحبه‌ای با انترتیمنت ویکلی رادیو توضیح داد که چرا امکانش خیلی بالا نیست که او به زودی در یک فیلم مستقل کوچک دیده شود. او گفت: این فیلم‌‌ها شدیدا انرژی‌گیر هستند و بعضی مواقع افتضاح هستند و آدم تنها رهایشان می‌کند و از خود می‌پرسد وقتی این کار را قبول کردم چه فکری می‌کردم؟ بعضی مواقع همین فیلم‌های کوچک هستند که بیشترین چیزها را از شما می‌گیرند چون مثلا اینطور هستند که به آدم می‌گویند: «هی مرد، فقط چند روزی عقب افتادیم. فکر می‌کنی امکانش وجود داشته باشه که بتونی روز تولدت هم اینجا بمانی و کار کنی و بعد روز چهارم جولای برگردی سر کار.»

او می‌گوید: آها راستی مساله دست اندرکاران فیلم… می گویند می‌تونی پول اون دستگاهی که آوردیم رو تو بدی؟ و اوه، راستی، وقتی رفتیم ساندنس، خوب… می‌تونیم تو رو فقط بشونیم روی یک صندلی و تو هم برای ما این فیلم رو شش روز پشت سر هم بفروشی که بعد بتونیم وقتی تو سالن‌های سینما اکران شد روزی ۱۸۰ دلار دربیاریم؟

به این ترتیب می‌توان گفت دستورالعمل‌هایی که فیلمسازان جاه‌طلب در آینده باید برای کار کردن با رابرت داونی جونیور از آن‌ها پیروی کنند از این قرار است: ۱. مطمئن شوید فیلمبرداری همیشه سر وقت آغاز می‌شود ۲. ترتیب پول همه وسایل را خودتان بدهد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اما اینطور که معلوم است این مشکل‌ها به هیچ‌ وجه برای کمپانی بزرگی مانند مارول استودیوز پیش نمی‌آیند.