دو بازیگر تئاتر به پروژه موزیکال کلینت ایستوود پیوستند..

0
221

جرمی لوک و جویی روسو از بازیگران تئاتر برادوی برای بازی در فیلم موزیکال کلینت ایستوود که به ماجرای گروهی از تبهکاران می‌پردازد، انتخاب شدند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کلینت ایستوود که در حال کامل کردن گروه بازیگری فیلم جدیدش با نام “پسران جرسی” است، پس از انتخاب کریستوفر واکن که اوایل همین ماه صورت گرفت، اکنون از بازیگران کمتر شناخته شده صحنه نمایش شامل جرمی لوک و جویی روسو بهره می گیرد.

این فیلم که با اقتباس از نمایشی موزیکال ساخته می شود درباره ظهور و سقوط فرانکی ولی در چهار فصل و درباره یکی از پردرآمدترین گروه های تبهکاری همه تاریخ است.

لوک و روسو که نیویورکی هستند راهی لس آنجلی می شوند تا در نقش دونی یک کوسه تنها که از والی پول می خواهد و جویی پسکی که به تشکیل گروه کمک می کند، بازی کنند.

واکن هم در نقش آنگلو دیکارلو از سردسته های تبهکاران جرسی بازی خواهد کرد. فیلمبرداری این فیلم قرار است به زودی شروع شود و سال آینده راهی پرده های سینما شود. با این حال هنوز تاریخ دقیق اکران آن تعیین نشده است.

مارشال بریکمن و ریک الیس فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از نمایشی به همین نام که در سال 2005 در برادوی به صحنه رفت و برنده چهار جایزه تونی شد و فروشی یک میلیارد دلاری را تجربه کرد، نوشته اند.

ایستوود از ابتدا اعلام کرد قصد ندارد از ستارگان اصلی و شناخته‌شده برای بازی در نقش هایی که مستلزم آوازخوانی زیاد است، استفاده کند.

تئاتر موزیکال برادوی با عنوان “پسران جرسی” داستان ظهور فارنکی ولی و شکست گروه او را بیان می کند. ابتدا قرار بود جان فاورو کارگردان “مرد آهنی” این فیلم را بسازد.

ایستوود که پس از ساخت فیلم “جی ادگار” در سال 2011 این پروژه را در دست گرفته، می خواهد پس از این فیلم “ستاره ای متولد می شود” را بسازد.