حکم عجیب برای آزاده صمدی بازیگر مطرح سینما بابت کشف حجاب

0
324

صمدی به مدت شش ماه از استفاده از فضای مجازی به صورت مستقیم یا واسطه سایرین ممنوع می‌باشد.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از رسانه های درون مرزی، طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی کشف حجاب آزاده صمدی در مراسم تشییع پیکر یکی از هنرمندان، پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل وی، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر کرده بود.

آن‌طور که در متن رأی آمده، متهم در دادگاه اظهار داشته است: بنده همیشه معتقد به قوانین کشورم هستم… زین پس هم همیشه نسبت به رعایت حجاب کوشش خواهم کرد… بنده سال‌هاست با کلاه تردد می‌کنم و در سریال در حال پخش در پلتفرم هم کلاه بر سر دارم.

حالا و در حکم آزاده صمدی مقرر شده است: متهم به مدت شش ماه (دوره مراقبت) یکم: از استفاده از فضای مجازی به‌صورت مستقیم یا با واسطه سایرین به‌عنوان بستر ترتیب‌دهنده و ترویج‌دهنده بزه موضوع پرونده -با خارج از دسترس نمودن کلیه خطوط تلفن همراه و ثابت و سریال گوشی‌های همراه مورد استفاده متهم (متعلق به متهم یا در مالکیت غیر) از شبکه مخابراتی و توقیف صفحات وی در فضای مجازی- ممنوع باشد. دوم: با مراجعه به مراکز رسمی روانشناسی و مشاوره نسبت به درمان بیماری شخصیت ضداجتماعی (نیاز به دیده‌شدن از طریق عدم رعایت مقررات عمومی و رفتارهای نابهنجار و ضداجتماعی) به‌صورت هر دو هفته یک‌بار اقدام و گواهی سلامت خود را در پایان دوره درمان ارائه نماید.