حمایت یگان غواصی نیروی دریایی برای کشف پیکر شادی سرخیل

0
182

در پی دیدار امینی رئیس فدراسیون قایقرانی با فرمانده نیروی دریایی ارتش، دریادار سیاری بر حمایت یگان غواصی برای کشف پیکر شادی سرخیل قایقران گیلانی در مرداب انزلی تاکید کرد.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی و امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمایت نیروی دریایی از ورزش قایقرانی دیدار کردند.

در این دیدار دو طرف بر لزوم ایجاد زمینه های همکاری مشترک و حمایت دو جانبه تاکید داشتند و دریادار سیاری راه اندازی این رشته ورزشی کاربردی در نیروهای مسلح را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن ابراز خرسندی از انتخاب امینی به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی حمایت کامل خود را در استفاده فدراسیون قایقرانی از امکانات و ظرفیت های آن نیرو برای پیشرفت و توسعه قایقرانی در کشور اعلام کرد.

دریادار سیاری در پاسخ به پیشنهاد رئیس فدراسیون قایقرانی و با اشاره به غرق شدن قایقران گیلانی در مرداب انزلی، دستور حمایت یگان غواصی نیروی دریایی را جهت کشف پیکر شادی سرخیل صادر کرد.
در این دیدار دوطرف برگزاری جلسات مشترک با حضور مسئولین فدراسیون قایقرانی و نیروی دریایی در جهت تقویت زیرساخت های لازم برای همکاری بیشتر را خواستار شدند.
دریادار سیاری در این دیدار از رئیس فدراسیون قایقرانی خواست تا در جلسات بین منطقه ای نیروی دریایی در سراسر کشور جهت ارتباط بیشتر و استفاده از امکانات آن نیرو برای قایقرانی حضور پیدا کند.
غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در این دیدار با اشاره به شرایط و امکانات بسیار خوب نیروی دریایی در قایقرانی، استفاده از ظرفیت های متقابل فدراسیون و نیروی دریایی را فرصت مناسبی در جهت رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در سراسر کشور دانست و بر لزوم همکاری های بیشتر میان دو ارگان تاکید کرد.