تتلو هیولایی که به دامن اهریمن بازگشت!؟ بقلم حمید جباری

0
445

اگر امیر تتلو (مقصودلو)اعتراف کند تمام این اعمال را در حالت غیرعادی (مستی )انجام داده است،از اعدام نجات خواهد یافت!؟
آری این جملات از زبان یکی از منسب داران حکومتی بیرون آمده است که پیرمرد رشتی را بخاطر ترویج شادی در بین جامعه ایی که غرق در مشکلات اقتصادی،تورم گرانی،بیکاری و غیره است و در جهان در بین جوامع افسرده صدرنشین است،محاکمه و پیج اینستاگرامی اش مسدود میشود!ولی برای جنایتکاری مثل امیر مقصودلو نسخه شفابخش و راه نجات و فرار  معرفی می کند!؟
امیرمقصودلو در تمام این سالها  بعد از بیرون آمدن از زیرزمین و همکاری با ج ا در خواندن سرود سفارشی روی ناو جنگی و دیدار با ابراهیم رئیسی نشان داد بنده منفعت است و ۲سره بار می زند!
سال گذشته در اوج خیزش مردمی بارها در پلتفرم های خود در مجازی به مردم کف خیابان توهین های ناشایست کرد و این رفتار سران قدرت در زندان،شکنجه و اعدام ها عادی دانست و خیلی وقیحانه این حق را به ج ا داد که برای قوانین زورگویانه و تحمیلی برای جامعه هر رفتار غیر انسانی انجام دهد و سینه چاک از این رژیم استبدادی دفاع کرد!؟
همین هیولا از روزی که به استانبول پا گذاشت با هزاران ترفند کثیف دختران نوجوان ذوب شده در شخصیت کذایی اش را فریب داد، بسیاری از این تینیجرها برای رسیدن به قصر خیالی و کاخ شیطان با خانوادهایشان درگیر شدند! والدین یکی از این دختران قربانی که از نزدیکان است تعریف میکرد شب و روز فرزند معصومشان غرق در وعده ها و داستان سرایی تتلو شده بود،دست آخر هم با برداشتن مقداری جواهرات و دلار از خانه خارج شد!
بعد از چند ماه بی خبری متوجه شده بودند با قاچاقچی انسان به ترکیه رفته است و در خانه شیطان ساکن است!؟

امیر مقصودلو خواننده ایی که به هیچ اصول اخلاقی پایبند نبوده،در تمام کنسرتها بغیر توهین،دشنام های جنسیتی و عبور از خطوط اخلاقی تلاش کرد جو برنامه هایش را گرم کند و بسیاری از نسل جوان جذب همین بدهنی و بی چاک دهن بودن این فرد شدند!
کنسرت تفلیس و استانبول اوج این  رفتارهای غیر اخلاقی بودند چیزی حدود ۳ ساعت حتی به هواداران زن که عاشق و فن او بودند برای دیدن برنامه اش کلی هزینه کرده بودند،چپ و راست دشنام داد و جماعت حاضر کنسرت با سوت،جیغ او را به ادامه رفتار شنیع تشویق کردند!


تصاویری که از خانه وحشت(شیطان)وایرال شد تنها یک تکه کوچک از پازل هزار تکه رفتارهای حیوانی تتلو و اطرافیانش در استانبول بود که با دختران بسیاری انجام دادند و آنها را در غیر انسانی ترین شرایط حبس و زندانی کردند!
معدود تینیجرهایی که توانستند از چنگال شیطان فرار کنند قطعا  سالها زمان خواهد برد تا کابوس و آثار شکنجه های روانی و فیزیکی که بر وجودشان حک شده است رهایی یابند!؟
داستان بازگشت هیولا به ایران هم مشخص است،بعد زبان درازی و توهین های او به مردم کف خیابان در خیزش ۱۴۰۱ کنسرت هایی که قرار بود برگزار شود با کمپین های مردمی یکی پس از دیگری لغو شد!؟
فشار برنامه گذارها و قراردادهایی که زیر برگه های آن را امضاء کرده بود و همین موضوع تعهد زیادی برایش ایجاد کرده بود(کشورهای قانونمند خانه خاله نیست )که یهویی زیرمیز بزنی و بگویی نمی خواهم و همه چیز و افراد را سرکار بگذاری !؟
همین فشارها و تعهدها او را به صرافت بازگشت انداخت! و او پا برهنه بدون برداشتن مسواک ،لباس زیرش با پاسپورت پانچ شده به فرودگاه رفت و بعد کلی جرو بحث از مرز زمینی تحویل ج ا شد!؟
بسیاری معتقد هستند او به واسطه حضور ابراهیم رئیسی و روابط گذشته و سفارش برخی منسب داران با عفو مواجه خواهد شد!؟
چند تن از افراد حوزه رسانه که در سیستم حاکم رفت و آمد دارند روزهای قبل این تصمیم او را مطمئن کردند بعد مدتی حبس و پرس جو حکم آزادی اش را می گیرند و بعد مجوز کار که بتواند فعالیتش را ادامه دهد!؟
در این میان ژست های روشنفکری برخی مدعیان داغتر از کاسه آش هستند که در این روزها تلاش می کنند رفتارها،توهین،ترویج ناهنجاری ها و بی اخلاقی های این هیولا را در کاغذ کادو های کلمات و عبارات قلمبه و سلمبه پیچیده و دنبال تطهیر و سفید شویی امیر تتلو باشند!؟
شاید خیلی ها بگویند  او دوران کودکی سخت و دردناک داشته و در پناه خانواده رشد نکرده است  و نبود همین نظارتها موجب شده است به حیوان درنده تبدیل شود!؟

اما مگر تنها امیرمقصودلو فرزند طلاق بوده و تحت تربیت پدرو مادر رشد نکرده است!؟
چه بسیار افراد موفق و تاثیرگذار که شرایط صدها برابر سخت تر تحمل کردند ،اکنون هم افراد موفق و تاثیرگذار موفق اجتماع هستند!؟
آیا روشنفکران این هیولا لحظه ایی خود را جای دختران نوجوان تحت شکنجه و آثار روحی هولناک گذاشته اند؟جای خانواده قربانیان که فرزندانشان را باهزاران مصیبت بزرگ کردند و حالا جنازه متحرک تحویل گرفته اند
بنابراین اجازه بدهید خانواده این دختران قربانی تصمیم بگیرند چه سرنوشتی برای هیولای بازگشته در دامن اهریمن در نظر گرفته شود!؟