بنسیو دل تورو به “محافظان کهکشان” پیوست..

0
853

بنسیو دل تورو در جدیدترین قراداد بازیگری‌اش به فیلم “محافظان کهکشان” جدیدترین ساخته کمپانی مارول ملحق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، دل تورو با امضای قرارداد، در این فیلم که به کارگردانی جیمز گان ساخته می‌شود با یک گروه بزرگ از بازیگران صاحب‌نام همبازی می‌شود. کریس پرات، گلن کلوز، کران گیلان، زویی سالدانا و لی پاک از جمله بازیگران این فیلم هستند.

che-benicio_51494119

محافظان، خلبانی به نام پیتر کوییل را راهی فضا می‌کنند و او در آنجا به عنوان لرد ستاره‌ای با گروهی از زندانیان فراری باید از رازی خطرناک محافظت کند.

فیلمبرداری این فیلم از ماه آینده شروع می‌شود و اکران آن برای سال 2014 پیش‌بینی شده است.

جدیدترین فیلم بنسیو دل تورو با عنوان “جیمی پی(روانکاوی یک سرخپوست ساده)” به کارگردانی آرنو دپلشین کارگردان فرانسوی، اخیرا در جشنواره کن اکران شد.

بنیسیو مونسراته رافائل دل تورو سانچز (به انگلیسی: Benicio Monserrate Rafael del Toro Sánchez)‏ که بیشتر با نام بنیسیو دل تورو شناخته می‌شود، تهیه کننده و بازیگر اهل پورتوریکو است. او در ۱۹ فوریه ۱۹۶۷ در سانتورس پورتوریکو بدنیا آمد. دل تورو برای بازی در نقش جویز رویگز در فیلم قاچاق جوایز گلدن گلوب، بفتا، جایزه انجمن بازیگران نمایش و اسکار را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به دست آورد.

او سومین شهروند پورتوریکو است که موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

benicio-del-toro_inherent-vice

دل تورو بازیگری را با ایفای نقش های کوچک تلویزیونی در اواخر دهه هشتاد آغاز کرد. در سال ۱۹۸۷، او به عنوان یک کاراکتر زمینه در موزیک ویدیو لا ایسلا بونیتا (به اسپانیایی: La Isla Bonita) از مدونا ظاهر شد. دل تورو بازیگری در سینما را با فیلم سیرک پی وی و فیم جواز قتل از سری جیمز باند آغاز کرد. حرفه او در سینما با ماه چینی، کریستف کلمب:اکتشاف، پول برای هیچ، شنا با کوسه ها و بی باک ادامه یافت.