بجای تونل وحشت در مترو به غزه بروید!؟ نوشتاری از حمید جباری

0
563

پنجاه روز است که اسرائیل غزه را به دلیل گنده گویی حماس شخم می‌زند و مشغول آماده کردن مزرعه سیب زمینی است ولی عزرشیهای گنده گوی بزدل تا دلتان بخواهد حرف از توفیق شهادت و مبارزه می‌زنند!؟

پویش مجازی حریفت منم را راه اندازی کردند، راست و دروغش هم گردن خودشان به ۱۰ میلیون رسید ولی تا امروز حتی یک مینی‌بوس مبارز واقعی یا به قول خودشان مرد میدان نبوده که در غزه مقابل ارتش اسرائیل حداقل به قول فیلم اخراجی‌ها حتی یک عکس یادگاری بگیرد و با اولین پرواز به تهران بازگردد!؟

آن وقت این روزها در تمام ایستگاه‌های مترو پرتعداد در غالب حجاب بان برای مردم ایران تونل وحشت درست کردند تا به ادعای خودشان تذکر لسانی بدهند!؟

از خودفروخته هایی که با یک بن خرید برنج، روغن و ماکارانی از مردم فیلم و عکس تهیه می‌کنند تا با ایجاد رعبت و وحشت جامعه را به حجاب اجباری وادار کنند و در دنیای واقعی شهامت رفتن نمایشی به فلسطین را ندارند توقع بیش از این نمی‌توان داشت!؟

از حکومت نامحبوب که هیچ جایگاه مردمی بغیر همان چهار درصد جیره مواجب بگیرهای خودشان حامی ندارند، توقعی نباید داشت!؟

همین سران قدرت و استبداد مگر نبودند که دائم خرخره جر می‌دادند که حامی حماس و حزب‌الله هستند و حتی از اعلان کمک‌های مالی و تسلیحاتی از موشک یا پهباد تا سلاح گرفته هیچ واهمه‌ای نداشتند، حالا که قدرت اسرائیل و سمبه پرزور این کشور را در پاسخ به موشک پراکنی حماس را دیدند و چیزی نمانده کل غزه را به بیابان تبدیل کنند، خود ضحاک هم به خودش لرزید و در سخنرانی آخرش از پایه و اساس کلا منکر کمک به گروه تروریستی حماس شد!؟

خب نتیجه اخلاقی گنده گویی‌های این رژیم به دنیا و متحدانش ثابت می‌کند، روی حمایت این آخوندها حساب نکنند زیرا به وقت خطر منافع خود را در مخاطره ببینند به قیمتی نازل کل خاندان خود را چوب حراج می زنند، آن حکومت و هم پیمانانشان که جای خود دارد!؟

همین خود فروخته های داخل مترو را می‌بینید، فردا روزی رژیم سقوط کند، ریش و پشم را تراشیده با ظاهری متناسب با حکومت آینده کفش لیسان و زوزه کشان به ملاقات مقامات دولت خواهند رفت تا ضمن عرض ندامت و چاپلوسی جایگاهی برای خود دست و پا کنند!؟

البته این جماعت مقصر نیستند، بلکه آن سیستم فاسد است که با گرسنه نگه داشتن مردم ایران چنین افراد بی صفت که به وقت فشار معیشت ماهیت اصلی خود را نمایان می‌کنند و از خبرچینی از هموطنان گرفته خودفروختگی برای شندرغاز دریغ نمی‌کنند!؟

تاریخ ثابت کرده این چنین حاکمین روزش فرا رسد چنان خواهند رفت که هیچ اثری از ایشان در تاریخ نخواهید یافت!؟

همین سردمداران گروهک‌های تروریستی منطقه و حتی کشورهای ناشناخته آفریقایی که هر چند ماه یک بار می‌آيند و چند میلیون دلار بودجه مفت را با پالتهای دلار می‌گیرند و شبانه از ایران می‌روند، روز سرنگونی جوری منکر روابط دوستانه خویش با ملاها می شوند که گویی آلزایمر گرفته‌اند!؟

خلاصه بی‌صبرانه منتظر ورود اولین هواپیما نه، بلکه اولین تاکسی به غزه هستیم ببینیم بعد پنجاه روز چند مبارز واقعی بین این ۱۰ میلیون که خودتان می‌گوئید وجود دارد!؟

زمان ثابت خواهد کرد که در میان همین جیره مواجب بگیرهای بسیج، سپاه و امنیتی ها خیلی ها حتی به یک جمله از تمام مطالب دیکته شده اعتقاد نداشته و ندارند، هرچه هست از جبر روزگار و برای لقمه‌ای است که دیکتاتور جلوی ایشان می‌اندازد!؟

همه این حجاب بانها هم عروسک خیمه شب بازی سناریوی هر کدام متفاوت و تاریخ مصرف هر کدام مشخص است و بزنگاه موعود دکمه خروجشان زده خواهد شد!؟

آن روز دیگر نه توبه نامه، نه ندامت و پشیمانی هیچ جایگاهی برای بخشش هیچ یک از اینهایی که مردم ایران را این روزها تحت فشار قرار می دهند پذیرفتنی نخواهد بود!؟

آنهایی که بگویند مجبور بودند تا هموطنان خود چنین وحشیانه برخورد کنند و نگذارند آب خوش در این شرایط سخت معیشت از گلوی مردم پایین برود!؟

حسرت روزهای جوان‌هایی که بایست از جوانی خود لذت ببرند در هراس و دلهره برخورد وحشیانه با سربازان ضحاک ماردوش سپری شود!؟

سال‌ها بعد در کتب درسی تمام مقاطع از این قوم خونخوار مستبد برای کودکان زیاد خواهید شنید!؟ تا درس عبرتی باشد برای سرزمین هایی که شاه وطن‌پرست خود را بیرحمانه ترین شکل و تقیه یک مشت آخوند شپشو مزدور پروژه غرب بیرون کردند، ایران در حال پیشرفت را دو دستی تقدیم طاعون هندی زاده و باند تبهکار، جنایتکار کردند!؟

همان بلایی که سر ایران، لیبی و چند کشور ثروتمند دنیا آمد تا حاکمانی فاسد و دیکتاتور گوش به فرمان اربابان خود باشند!؟