با همراهی بانوان هنرمند تئاتر “ننه دلاور” به فرهنگسرای نیاوران می‌رود..

0
526

سرپرست گروه تئاتر “یاس تمام” از تولید و اجرای نمایش “ننه دلاور” با حضور چهره‌های بازیگری، مهر و آبان‌ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

مهر گزارش داد ؛ زهرا صبری درباره جدیدترین فعالیت گروه تئاتر “یاس تمام”  گفت: پروژه تولید نمایشنامه “ننه دلاور” اثر برتولت برشت را سال گذشته با همکاری فاطمه معتمدآریا شروع کردیم ولی به دلیل سفرهای خارجی و اجراهای بین‌المللی گروه “یاس تمام” این کار به سرانجام نرسید از این رو سال گذشته نمایش “تا یک بشمار” را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه بردیم و تولید و اجرای نمایش “ننه دلاور” به سال جاری موکول شد.

وی درباره گروه بازیگران نمایش “ننه دلاور” و همچنین مکان و زمان اجرای عمومی اثر افزود: در این نمایش فاطمه معتمدآریا، فاطمه نقوی، ستاره پسیانی و پانته‌آ پناهی‌ها به ایفای نقش می‌پردازند. تمرینات نمایش را رسما از دوشنبه 20 خردادماه شروع کردیم و قرار است مهر و آبان‌ماه امسال در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران نمایش “ننه دلاور” را در قالب اجرای عمومی به صحنه ببریم.

IMG12284049

سرپرست گروه تئاتر “یاس تمام” درباره احتمال ایجاد تغییراتی در نمایشنامه “ننه دلاور” یادآور شد: در این پروژه نمایشی افروز فروزند به عنوان مشاور متن با گروه همکاری دارد و سعی کرده‌ایم تا جایی که ممکن باشد به متن وفادار باشیم. البته در شعرهای موجود در متن تجدیدنظر خواهیم کرد.

صبری درباره شیوه اجرایی مدنظر برای این اثر نمایشی تأکید کرد: به طور حتم نمایش “ننه دلاور” به لحاظ شیوه اجرایی با سایر آثار گروه متفاوت خواهد بود.

نورالدین حیدری‌ماهر برنامه‌ریز و مدیر تولید نمایش “ننه دلاور” را عهده‌دار است.