همکاری علی لهراسبی و محسن یگانه در آلبوم جدید..

0
396

علی لهراسبی از حضور محسن یگانه و تعدادی دیگر از هنرمندان موسیقی پاپ در تولید آلبوم جدیدش گفت.

به گزارش مهر ؛ این خواننده موسیقی پاپ از همکاری‌اش با محسن یگانه و انتشار آلبوم جدیدش گفت: هم اکنون مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود هستم که امیدوارم پاییز امسال روانه بازار موسیقی شود. البته هنوز برای این آلبوم نام مشخصی را پیدا نکرده‌ام اما امیدوارم با پایان گرفتن مراحل تولید نام آلبوم هم مشخص شود.

وی با اشاره به حضور تعدادی از هنرمندان و خوانندگان فعال موسیقی پاپ در این آلبوم گفت: محمد لاهیجی، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، فواد غفاری، شهاب اکبری و بابک مافی از جمله هنرمندان و خوانندگانی هستند که در این آلبوم به عنوان تنظیم‌کننده و یا ترانه‌سرا من را یاری می‌کنند.

IMG15124489

لهراسبی ادامه داد: حدیث دهقان و زهرا آمری هم در این آلبوم به عنوان ترانه‌سرا حضور دارند. البته تعدادی دیگر از ترانه‌سرایان هم در این آلبوم با من همکاری می کنند که هنوز اسامی آنها مشخص نیست.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان تصریح کرد: به طور حتم حال و هوای این آلبوم نسبت به آثار قبلی من متفاوت خواهد بود. این در حالی است که من همواره تلاش کردم کارهای جدیدم نسبت به کارهای قبلی دارای تفاوت‌های چشمگیری باشد که بتواند برای مخاطب نیز جذاب باشد.

لهراسبی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری کنسرت شهریور ماه خود نیز توضیح داد: در صورت فراهم شدن امکانات و قبل از انتشار آلبوم جدید تصمیم دارم کنسرتی را در تهران برگزار کنم که به محض نهایی شدن جزییات، آن را برگزار می‌کنم البته با توجه به استقبالی که علاقه‌مندان از کنسرت 15 اردیبهشت ماه داشتند تلاش خواهم کرد این بار هم پاسخگوی محبت آن ها باشم.

علی لهراسبی سال 79 فعالیت خود را با خوانندگی تیتراژ مجموعه تلویزیونی “کلبه سفید” آغاز کرد. وی در سال ۸۱ دومین تیتراژ را برای سریال “دریایی‌ها” به کارگردانی مسعود رسام خواند و آلبومی به همین نام نیز منتشر کرد. در سال ۸۳ تیتراژ برنامه روزانه صبح بخیر ایران و در سال ۸۴ تیتراژ سریال “پیله های پرواز” به آهنگسازی بهروز صفاریان را اجرا کرد و با این تیتراژ و ترانه آشنای “حس غریب” به شهرت رسید. خوانندگی تیتراژ برنامه “عبور شیشه ای” ، “بوی عیدی” از دیگر فعالیت‌های او در مجموعه‌های تلویزیونی است. ” 14 ” و “تصمیم” از آلبوم های دیگر این خواننده است.

لهراسبی تاکنون کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرستان‌ها برگزار کرده که آخرین آن مربوط به کنسرت 15 اردیبهشت ماه بود.