«انتقام جویان» در قسمت بعدی به «دوران آلترون» می‌رود..

0
252

«مارول» در همایش سالیانه «کامیک-کان» عنوان قسمت بعدی فیلم سینمایی «انتقام جویان» و شخصیت منفی این فیلم اکشن فانتزی را معرفی کرد.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو «مارول» در همایش سالیانه «کامیک-کان» که در شهر سن دیگو آمریکا برگزار شده است اعلام کردند که قسمت بعدی فیلم سینمایی «انتقام جویان» (The Avengers) با عنوان «انتقام جویان؛ دوران آلترون» (The Avengers: Age of Ultron) روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

«آلترون» یک هوش مصنوعی است که توسط دکتر هنری پیم ساخته شده و سعی می‌کند انسانیت و کره زمین را از بین ببرد.

جاس ودون کارگردان قسمت دوم مجموعه فیلم‌های اکسن فانتزی «انتقام جویان» است و اسکارلت جانسون (بیوه سیاه‌پوش)، کریس همسورث (ثور)، رابرت دونی جونیور (مرد آهنی)، کریس اوانس (کاپیتان آمریکا)، مارک روفالو (هالک) و ساموئل ال جکسون (نیک فوری) از جمله بازیگران مطرح و برجسته هالیوودی هستند که در فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ دوران آلترون» ایفای نقش می‌کنند.

همچنین فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ دوران آلترون» در تاریخ یکم می سال 2015 میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

قسمت نخست «انتقام جویان» با اکران در سال 2012 میلادی توانست فروشی برابر با یک میلیارد و 511 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند و با تکیه بر این مبلغ فروش پس از «آواتار» (Avatar) و «تایتانیک» (Titanic) عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان را به خود اختصاص دهد.