«برادران وارنر» از ساخت ادامه «بتمن» و «سوپرمن» خبر داد..

0
525

مسئولان استودیو «برادران وارنر» در همایش سالیانه «کامیک-کان» اعلام کردند که با همکاری «دی سی کمیکس» ساخت آثار سینمایی پرهزینه «بتمن» و «سوپرمن» را ادامه می‌دهند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» روز گذشته در همایش سالیانه «کامیک-کان» که در شهر سن دیگو آمریکا برگزار می‌شود به صورت رسمی اعلام کردند که قصد دارند در آینده ساخت فیلم‌های سینمایی ۲ ابر قهرمان مشهور و محبوب «دی سی کامیکس» به نام‌های «بتمن» (Batman) و «سوپرمن» (Superman) را ادامه دهند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، زک اسنایدر که کارگردانی جدیدترین قسمت «سوپرمن» به نام «مردی از فولاد» (Man of Steel) را برعهده داشت، کارگردانی قسمت بعدی این فیلم سینمایی را نیز بر عهده گرفته است. هنری کاویل نیز که در فیلم سینمایی «مردی از فولاد» در نقش «کلارک کنت/ سوپرمن» بازی کرده بود نیز نقش خود را در ادامه این فیلم اکشن فانتزی دوباره تکرار می‌کند.

همچنین امی آدامز، لاورنس فیش‌بورن و دایان لین نیز دیگر بازیگرانی هستند که برای قسمت بعدی «سوپرمن» دوباره به ایفای نقش می‌پردازند. «مردی از فولاد» که از تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته است تا به امروز توانسته فروشی برابر با ۶۲۱ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

دیوید گویر به همراه زک اسنایدر فیلمنامه ادامه «سوپرمن» را می‌نویسد و کریستوفر نولان که تهیه‌کنندگی «مردی از فولاد» را برعهده داشت نیز به همراه اما توماس، بنیامین ملنیکر و مایکل ای اوسلان مجریان طرح قسمت بعدی این مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی هستند.

منابع نزدیک به این پروژه اعلام کرده‌اند که قسمت بعدی «سوپرمن» به احتمال خیلی زیاد در سال ۲۰۱۵ میلادی روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

مسئولان «برادران وارنر» اطلاعات دقیقی را برای ادامه ساخت دیگر ابر قهرمان «دی سی کمیکس» یعنی «بتمن» ارائه نکردند. حتی به کارگردان و یا تاریخ اکران ادامه این آثار اکشن فانتزی نیز اشاره نکردند و فقط به خبر ساخت ادامه آن اکتفا کردند.