اظهارات جدید محسنی اژه ای: مداح معروف تیراندازی نکرده است؛ راننده مداح گفته است من تیراندازی کرده‌ام..

0
675

سخنگوی دستگاه قضا همچنین درمورد پرونده تیراندازی محمد کریمی اظهار داشت: این شخص تیراندازی نکرده بلکه سرنشین خودروی وی تیراندازی کرده است.

وی از مطالب درج شده دریکی از روزنامه اظهار تعجب کرد و گفت: با اینکه ابعاد این مسئله روشن نشده، متعجبم که این روزنامه چطور اینگونه قلم فرسایی کرده است؟

دادستان کل کشور گفت: ساعت‌های بعد از نیمه شب بود که در اتوبان شهید بابایی از سمت شرق به غرب سه دستگاه خودرو که دو دستگاه آنان پژو 206 و یک دستگاه مزدای 40 بود با هم در حرکت بودند که یکی از سه ماشین در تونل سبقت گرفت و دو خودروی دیگر هم به دنبال او با سرعت بیشتر حرکت کردند.

محسنی اژه‌ای در ادامه مدعی شد: راننده مداح مشهور گفته است من تیراندازی کرده‌ام و مجوز تیراندازی هم برای من است چون آنها راه را بسته بودند و چند بار خودرو را به سمت گارد ریل و نزدیک تریلی برده بودند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در این مورد اقدامات غیر محسوسی انجام شده ولی قرار نهایی صادر نشده است و شاید به زودی تا هفته آینده نتیجه نهایی باز پرسی اعلام شود، اگر آن فرد مجوز اسلحه داشته باشد و شرایط تیراندازی را رعایت کرده باشد پیگیری پرونده به نحو دیگری خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در رسانه‌ها آمده است که مداح مشهور گفته من مجوز اسلحه دارم گفت: مشکل از همین رسانه‌ها است چرا که آنها نمی‌گذارند تحقیقات تمام شود.

شایان ذکر است که جناب دادستان صحبت های مداح با سایت «تازه نیوز» را ندیده گرفته اند!؟

کریمی روز دوشنبه (۱۶ دی) به سایت محافظه‌کار «تازه‌نیوز» گفته در شب حادثه٬ افرادی خودروی وی را به «زور» متوقف کرده و قصد «حمله» به خانواده‌اش را داشتند.

 

این مداح توضیح بیشتری درباره این افراد و تعداد آن‌ها نداده و تنها گفته «مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند.»

 

وی از خبرنگار «تازه نیوز» پرسیده «شما بودی چیکار می‌کردی؟ در خودرویت را باز می‌گذاشتی و می‌گفتی: بفرمایید هرکاری که دوست دارید با خانواده‌ام انجام بدهید؟»