ابرقهرمانان سینما در مراسم اسکار تجلیل می‌شوند

0
159

کرگ زادان و نیل مرون تهیه کنندگان مراسم اسکار امسال، اعلام کردند هشتاد و ششمین جوایز سالانه آکادمی اسکار از قهرمانان فیلم ها تجلیل خواهد کرد.

 به گفته این دو، نمایش امسال شامل تجلیل از قهرمانان واقعی صفحه بزرگ، ابرقهرمانان، قهرمانان محبوب مردمی و قهرمانان انیمیشنی در گذشته و زمان حال و همچنین فیلمسازانی که این شخصیت‌ها را در سینماها زنده کردند، می‌شود.

زادان و مرون در بیانیه مشترک خود اعلام کردند: می خواستیم نمایش امسال را با موضوعی سرگرم‌کننده و احساساتی متحد کنیم. مردم در سراسر جهان به سینماها می روند تا از شخصیت‌هایی که روی پرده می بینند الهام بگیرند. با تجلیل از مجموعه قهرمانانی که تجربه بینندگان فیلم‌هایمان را قوی‌تر کرده‌اند، امیدواریم بتوانیم یک عصر سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را به ارمغان بیاوریم و این شامل فیلمسازان و بازیگرانی نیز می‌شود که برای برانگیختن ما با موضوع‌ها و شخصیت‌های جسور ریسک می‌کنند. همه آنها در پیش زمینه سینما قهرمان محسوب می شوند.

برای همراهی با موضوع نمایش مراسم اسکار، آکادمی نمایشگاهی با عنوان “اسکار از قهرمانان فیلم تجلیل می‌کند” به راه انداخته که در گالری گرند لابی بورلی هیلز از تاریخ هفدهم ژانویه تا تاریخ پانزدهم مارس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این نمایش شامل عکس‌های ثابت و پوسترهایی از هفتاد فیلم است که در طی 9 دهه پخش شده اند. مونتاژهای ویدیویی که شامل تکه‌هایی از فیلم‌های کلاسیک و امروزی می شوند نیز در این نمایشگاه جای دارند.

این نمایش شامل فیلم‌هایی می شود که متمرکز بر روی قهرمانان واقعی باشند. فیلم هایی مانند “گاندی” یا “جاده ابریشم” از این جمله‌اند. این نمایشگاه شامل فیلم هایی که با تمرکز بر ابرقهرمانانی مانند سوپرمن یا شوالیه تاریکی شکل گرفته باشند یا با خلق قهرمانان انیمیشنی مانند شرک یا چهار شگفت‌انگیز ساخته شده باشند نیز می‌شود. فیلم‌هایی که قهرمانان اکشن دارند مانند “هفت سامورایی” یا ” گلادیاتور” و یا قهرمانانشان ادبی هستند مانند “کشتن مرغ مقلد” هم در این مجموعه جای گرفته‌اند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،الن دجنرس مسئولیت میزبانی مراسم اسکار را بر عهده دارد که در تاریخ دوم ماه مارس از تئاتر دالبی مرکز هالیوود و هایلند پخش می شود. به گفته تهیه کنندگان مراسم “حالا که الن دجنرس میزبان مراسم است هیچ گونه کمبودی برای کمدی نیز وجود نخواهد داشت. همچنین ممکن است چند سورپرایز موزیکال نیز در میان مراسم وجود داشته باشد.”

نامزدهای نهایی مراسم اسکار هشتاد و ششم پنج شنبه توسط شریل بون آیزکس و کریس همزورت اعلام می شوند.