اد هریس هم به پروژه شکسپیری “سیمبلاین” پیوست..

0
335

اد هریس نیز برای بازی در فیلم “سیمبلاین” به این پروژه که اقتباسی از نمایشنامه شکسپیر است، پیوست.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اد هریس در این پروژه که کارگردان آن مایکل آلمریدا است در نقش مقابل اتان هاوک بازی می‌کند.

این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی آلمریدا ساخته می‌شود، اقتباسی مدرن از “سیمبلاین” است.

فیلمبرداری این فیلم که قرار است از 19 اوت در نیویورک شروع شود، داستان درگیری پلیس‌های فاسد و قاچاقچیان مواد مخدر را که به رسوایی می‌انجامد، روایت می کند. هریس در این فیلم در نقش شاه سیمبلاین ظاهر می شود.

آنتونی کاگیس تهیه‌کننده “12 سال بردگی” در کنار مایکل بنارویا این فیلم را تهیه می‌کند. کمپانی C.A.A فروش داخلی این فیلم را برعهده دارد و فروش خارجی آن برعهده شرکتی است که بنارایا مسئولیت آن را برعهده دارد.

2010 Dubai International Film Festival - Day 4

اد هریس در فیلم “اسنو پیرسر” محصولی از کمپانی واینستاین در کنار جیمی بل و کریس اوانز بازی خواهد کرد و در یک درام رمانتیک با عنوان “چهره عشق” در برابر آنت بنینگ ظاهر می شود. او که چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم‌های “آپولو 13″، “نمایش ترومن”، “ساعت ها” و “پولاک” شده کارگردانی این فیلم را نیز خودش برعهده داشت.

هریس مثل اتان هاوک که قرار است به زودی در برادوی در نمایشنامه “مکبث” روی صحنه برود، قرار است زمستان امسال در نمایشی از بت هنلی که برنده جایزه پولیتزر است، با عنوان “جکسونی” (اندرو جکسون رییس جمهور اسبق آمریکا) به کارگردانی رابرت فالس بازی کند. در این نمایش او با همسرش امی مدیگان به روی صحنه می رود و گلن هدلی و بیل پولمن دیگر بازیگران این نمایش خواهند بود.